- 1133 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLETTE İMAR BARIŞI-BORÇLARI ALACAKLARI YENİDEN YAPILANDIRMA...
Cemaatlere son günlerde yapılan saldırıların tartışmaların sonunda Ehli Sünnet olan cemaatlar kalacak diğerleri yeraltına girecek ya da korkup kendiliğinden kapanacak.
Biz bunları çok gördük her darbede sıkıntılı dönemlerde ortada hiç kimse kalmaz!!!Devlet her cemaati denetlesin ..(zaten denetliyor kılı kırk yararcasına)Ak ile kara ortaya çıksın..
İmar barışı ile nice esnafta,müteahhitte işini kolay yoldan becerip avantadan Devletin şahsın arazilerine avm. rezidans villa kondurmakta..
Yeniden yapılandırma ile (bizim gibi alt dereceden memurlar arabasının evinin arsasının vergisini hemen öderken) troller holding sahipleri, yüzlerce gayri menkulu olan godoşlar otuz altı ay vadeyle yıllardır biriken kamuya olan borçlarını kapatmaktaymışlar!!
Eger böyleyse biz keriz miyiz!Yetimin fakirin hakkını yiyorsunuz da ondan..Avrupa’da yoktur bu af barış işleri sanıyorum.
Doğuda elektrik parası ödemeyip bize yükleyenlerde bir nevi hırsızlık yapmaktadırlar.
Paranız olunca hazineye ödeyin de ahirete borçlu gitmeyiniz kardeşlerim.
Hiç değilse abdest gusul aldığınız Kuranı-ı Kerim okuduğunuz namaz kıldığınız vakitlerde kullandığınız eletkriğin suyun parasını verinde ibadetiniz kabul olsun derim!!
Hakkımı helal etmiyorum bunu yapanlara..Beş yıl önceki para ile şimdiki paranın hem de otuz altı ay sıfır vade ile yapılandırılan paranın alım gücü aynı mı??
Bu da bir nevi hırsızlık değil midir?Fukaraya garibana bir şey demiyorum.Parası olup da yıllarca Devletteki arkadaşına güvenip ödemeyenlere diyorum.Yazıklar olsun...Malınızın hayrını görmeyin..
Ayıp diye bir şey var.Haberlerde izledim demin ...bir ilçesinde ilçe emniyet amiri marketin önüne parketme yüzünden market sahibinin oğluna tokat vurmuş!!
Birileri Devletin ünüformasını giyince adam oldum zannediyor.Hakim olsan Vali olsan bilmem ne başı olursan olsan ama önce bir adam olsan be adamlar!!
Bunlar tenzili rütbe edilip ağır para ve hapis cezasıyla cezalandırılmadıkça Türkiye de kanun nizam olmaz.
Gelişmemiş ülkeler sıralamasında bile en başa çıkamayız!!
Ücretler ile bu kadar oynanması iyi olmuyor.
Neymiş Kamu Hastanelerinde doktor sıkıntısı varmış.
Doktorlara özelde çok para veriyorlarmış.
Emekli maaşlarında doktorlara diş hekimlerine fazladan seyyanen 2000 tl.veriyorsun.
Öğretmen emeklisi 30 sene çalışmış ona 150-200 zammı reva görüyorsun.
Polislerle doktorlarla hakimlerle öğretmen maaşları arasında bir fark olmalı ama..
Bunları yetiştiren öğretmen futbolcudan da polistende assubaydanda subaydan da daha fazla almalı..
Yoksa ne mi olur?
Ahanda Türkiye gibi yüz senedir yerimizde sayar dururuz!!!
Biz sizden iktidara geldiğinizde İslam ümmeti olarak ittifakla ecdadımın vakfiyesi olan AYASOFYA’yı cami olarak ibadete açmanızı istemiştik...
Hoş bu ümmetin beklentisi yerine getirilmedi zahir. Belli ki onun bir vakti zamanı var..
Bu bu zamanda nasip olmayacak görünen o !!
Onu açacak Devletlülerin Hz.Fatih Sultan Mehemmed Hanım gibi maneviyatlı, dirayetli,secaatli ve dinayetli olmaları gerekdir.
55 kilise/havra/katedral/sinagogu müslüman parasıyla tadil edip 56.ya tadilat talimatı verip tapınakçılara, musevilere, hristiyanlara, suryanilere teslim edildi..
50 tapuyu Suryanilere iade etmenizi kim istedi? 2 vakfı ortadokslara verildi..
Eski M.Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik 2002 lerde Van’da Kültür Müdürüydü ve Akdamar Kilisesini restore ediyordu.Nevşehirde Derinkuyu Kaymaklı’da bir çok yerde kiliseler ihya ediliyordu!!
Türkiyede bir ara kilise açma rekoru tazeleniyordu!!
Hani Hatayda Dinler Bahçesi-Üç Hak dinin ibadet yerleri Bilkentteki cami kilise havra-Akdamarda müslüman kızla hristiyan gencin nikahlanması vs.
Ne günlerden geçtik Allahım.İyi ki Fetönün o ihtişamlı günlerinde toptan bozulmadık itikadımızı sarsmadan bu günlere geldik!!
Sizler bu Ümmetin sesisiniz... Eyvallah bundan şüphemiz yok!!!...
Ama birazda azınlıkların değil de bizim isteklerimizi yerine getirin artık benim güzel Müslüman Kardeşim!!!
***
28 Şubat bin yıl sürecek demişti Paşanın biri bir zamanlar.Beş sene sürmedi.
Fetö ile mücadele bin yıl sürecek diyorum bu gidişle..
Yakala yakala bitmiyor kopyalıyorlar mı yoksa herkes Fetöcü mü diyecekler sonunda.
Ne menem bir beladan Allah korumuş bizleri aman Allahım!!!
Mahkemeler davalar hapishaneler af çıksa da birazı boşalsa.
Ekonomi de iyi değil bunca adamı nasıl besleyecek bu fakir ülke..
Af çıkacak diye birileri bugünlerde hasımlarını yok etmeye başladılar.
Hele bir çıksın bakın cinayetlere..
Adam karısını vuruyor üç sene yatıp çıkıyor.
Haydi yeni bir hayata merhaba!
Olan gariban hanıma çocuklara oluyor!!
Benim affetmediğimi kimse bana sormadan affedemez.
Sen benim en sevgilimi öldüreceksin üç beş sene yatıp çıkacaksın.
Böyle adalet olmaz olsun!!
21.07.2018//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.