- 1208 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ALDATAN'DA ALDATILAN'DA "İNSAN"
ALDATAN’DA ALDATILAN’DA "İNSAN"
Bugün insan kendini neden aldatır diye başlamak istiyorum ardından herkesin sakin bir kafayla düşünüp insan neden en çok aldatan ve aldatılan dır diye kendine sormasını istiyorum
Aslına bakarsanız aldatanla aldatılan aynı kişilerdir çünkü insan genellikle kendini aldatır karşısında bulunan kişi veya kişiler cinsiyetleri ne olursa olsun kendi samimi duygu ve düşünceleriyle hareket ederken tamamen iyi niyet çerçevesinde hareket etmektedirler ama saflıklarından faydalanıldığını akıllarına dahi getirmezler çünkü onlarda gerçekte var olan duygu İnsan olmakla alakalıdır.ama aladatan kendini zeki ve açıkgöz olarak gördüğünden o güzel yürekli insanların onun için çok şey ifade etmeyen kişilerden ibaret olduğu düşüncesi ağır basmaktadır ve tek düşüncesi bunlardan hangi yollarla çıkar elde edebileceğidir.yıllardır bu tür ilişkiler içerisinde bulunduğundan hem iyi bir konuşmacı olabilir farklı duygu ve düşünceleri çok iyi analiz ederek insanları kendi zayıf yanlarıyla vurmaktan büyük haz alırlar ve en acısı da bunları yaptıktan sonra hiç bir şey olmamışcasına hayatlarına devam ederler.
Çok zengin bilgiye sahip olduklarından kişilerle iletişim kurmakta hiç zorluk çekmezler sosyal yapıyı iyi bildiklerinden kişilere yaklaşımlarında oldukça profesyoneldirler buda başarı oranlarını artırırken mağduriyet yaşayan insan sayısı da artmaktadır işte bu yaklaşımlardan yola çıkarak insan kimleri aldatır ve nasıl aldatır diye soralım kendi kendimize aldığımız cevap bize nasıl davranmamızı göstermektedir neler mi diyeceksiniz..
Hiçbir insan aldatılmayı hak etmediğine göre aldanmaması için kişilerin davranış şekillerini iyi analiz etmelilerdir çünkü sizleri aldatmaya yönelik kişi veya kişiler en zayıf yerinizi bulana kadar sıradan konuşurlar alabildiğini aldıktan sonra saldırı başlar ve bir şekilde sizi ikna ederler bundan emin olun.ama siz siz olun hiç kimseye güvenmeyin hele günümüzde her zaman sınırlarınızı kendiniz belirleyin..yaşadığınız durumlarda kişisel olsun,ail ile ilgili olsun veya sizi siz olmaktan alıkoyan nedenlerden herhangi biri olsun işte bu anlar sınırlarınızı en iyi koruma anıdır aksi halde enkaza dönersiniz...
Aldatılan olmak aldatılmak çok zor aslında İnsan olmanın gereğini yaparken ihanete uğramak ne kadar acı ve ne kadar garip.
Aldatan ise kısa sürede elde ettiği kazanımlarının tabi bu para olur,sevgi olur güven olur daha bir çok şeyi huzurlu ve mutlu bir şekilde harcamanın tadını çıkarmakta ve asla kimin malını kullandığını düşünmez kendine aitmişcesine utanma duygusundan yoksun olan bu insan aslında kendini aldattığının pek ala farkında ama bu onun hayatı yaşamayı emeksiz zahmetsiz elde etmekle kendine belirlemiş olduğu davranış şekli ve bu onun veya onlar için bir hayat tarzıdır tedaviye ihtiyaçları vardır ama kesinlikle kabul etmezler.
Toplumsal bir sorun haline gelmiş olmasına ve bu konu ile ilgili sürekli açıklamalar yapılmasına rağmen hala aynı hataları tekrarlamaya devam edilmektedir oysa az dikkat ve öz güvenle üstesinden gelinebilecek bir konu olduğuna inanmaktayım.
Özünde aldatan ile aldatılan da insan şimdi başa dönelim ve sorunun cevabını verelim.
İnsan kendini neden aldatır?
Mehmet DEMİR
YORUMLAR
Mehmet DEMİR
sahip çıkılmalı hala merhamet duygusuyla hareket edebilen o nadide yürekli insanlara...(açıklamanıza katılmamak mümkün değil maalesef doğru) uyutulmuş bir millet var sadece kendi doğrularıyla düşünüp hareket edebilen sorgulamaktan aciz...
teşekkür ederim Önder bey.
Mehmet DEMİR
elbette yalnız değilsiniz ve değiliz meydanı bu insanlıktan nasibini almamış surette insan olanlara bırakmayacağız.
Amin diyerek teşekkür ederim yorumla katkınıza..
Hazal hanım.