- 601 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEZARLIKTA AĞLAYAN KIZ BULUNDU MERAKLILARA DUYURULUR
MEZARLIKTA AĞLAYAN KIZ BULUNDU MERAKLILARA DUYURULUR
Son bir kaç haftadır herkes Çorum’daki bir mezarlıkta ağlayan kızı konuşuyor.
Kimileri cin dediler, kimileri bir ruh. Sıradan bir olayı efsaneye çevirdik.
Hatırlarsanız bir arada Van Gölü Canavarı Efsanesi haftalarca ülke gündemini işgal etmiş bizleri ekran karşısına kilitleyen Canavar sayesinde habercilere epey malzeme çikmişti. Hatta üniversiteler olaya el atmış araştırmacı uzman ekipler, su altı dalgıçları, su altı kameraları tam teçhizat canavar aramışlardı haftalarca. Olay uluslararası boyut kazanmış Van ilimiz dünya çapında ünlü olmuştu. Reklamın iyisi kötüsü olmaz değil mi?
Gündem oluşturmada eşimiz benzerimiz yok. Seçimin gergin stresli ortamından bile uzaklaşıverdik. Az şey mi bu?
Herkeste bir merak.
Kim bu kız, mezarlıkta ne işi var? Diye soruyorlar.
Akşam haber başlıkları, Gizemli kız olayı her gün daha da büyüyor.
Biz de merakımıza kurulan medya tuzağına hemen düşüyoruz tabi. Olay o kadar heyecanlı sunuluyor ki, pür dikkat habere odaklanıyoruz.
Mezarlık görevlisine spiker mikrofonu uzatıyor. Görevli anlatıyor nefes nefese adam. Sanki şampiyonlar ligi maç özeti sunuyor. Muhabir soruyor; Kızı net olarak gördün mü? "Bir gördüm, bir tam olarak göremedim" diyor. Hoş ne dediğini kendi de tam olarak bilemiyor ya, Aslında korktum diyemiyor tabi. Aramızda mesafe vardı diyerek, erkekliğe de zeval getirmiyor uyanık. En çok ta mezarlık görevlisinin işine yaradı bu olay. Niye mi? Adam bir anda sosyal medyada fenomen oldu.
Kim bilir belki de dizi film teklifi bile alır.
Gelelim vatandaşa: Efendim mezarlıkta bir kız ağlıyormuş ama kimse bulamıyormuş. Aniden kayboluyormuş. Vatandaş büyük merak içinde.
Yahu mezarlıkta gülecek hali yok ya. Mezarlık hüznün, acının, gözyaşının olduğu mekanlardır. Yağmurlu havada, şemsiyesini, yorganını, çerezini alan koşmuş mezarlığa.
Fırsat bu fırsat deyip, seyyar satıcı esnaf her gün orada kurmuş tezgahını. Bayramdan bayrama dedesinin mezar ziyaretine zor gidenler her gün orada.
Eh artık bir Fatiha bağışlarlar artık geçmişlerine.
Esnaf memnun, vatandaş memnun. Hele bir de oradaki ölülere sorun bakalım onlar sizi görmekten memnun mu? Hiç sanmıyorum.
Neyse!
Haftalardır gündemi meşgul eden mezarlıkta ağlayan kızımız bulundu.
Ulu Mezarlık görevlileri, gecenin geç saatlerinde kızın yine mezarlığa geldiği ihbarı üzerine harekete geçti. Görevliler, el feneriyle mezarlıkta genç kızı aramaya başladı.
Genç kız, bir mezarın arkasında saklanırken fark edildi. Kaçmaya çalışan kız kovalamacayla bulundu. Korktuğu gözlenen "Abş bırakın beni, gideyim" diyen kızı görevliler sakinleştirmeye çalıştı.
Edinilen bilgiye göre, yıllar önce bir yakınını kaybeden genç bir kızın mezarlığa gelerek ağladığı iddiası doğru.
Ortada gerçek bir insan var ve yaşananlar gerçek dışı değil. Ancak genç kız psikolojik tedavi görmüş ve muhtemelen tedavinin devam ettiği bilgisi var.
Genç kızın kimliği biliniyor ancak güvenlik gerekçesiyle deşifre olmaması için herhangi bir resmi açıklama yapılması uygun bulunmuyor.
Arkadaşlar Ülkede o kadar çok şey oluyor.
Altın, dolar ve akaryakıt almış başını gidiyor.
Hayat pahalılığı sürekli artıyor.
Biz bunları değil de, mezarlıktaki gizemli kızı merak ediyoruz.
Sizce de bu durum ilginç bulduğumuz kızın durumundan daha garip değil mi?
Neyse!
Olay çözüldüğüne göre dağılabiliriz artık.
Filiz Bahcıvan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.