İLK MAKELEM VE RAMAZAN...
HOŞGELDİN RAMAZAN SEVİNCİN,İYİLİĞİN,GÜZELLİĞİN,RAHMETİN,BEREKETİN İLE...FAKAT YAŞIM GENÇ OLSADA FARKINDAYIM ESKİ RAMAZANLARIN HATTA 4-5 YIL ÖNCEKİLERİN BİLE SEVİNCİ, İYİLİĞİ,VE GÜZELLİĞİNİN BİLE FARKLI OLDUĞUNU...BİRLİKTE (BERABER) OLMAKLA EŞLE,DOSTLA,KOMŞUYLA ,AKRABAYLA AKŞAM EZANI YANİ İFTAR VAKTİNİ BEKLEMEKLE DAHA SEVİNÇLİ DAHADA GÜZEL OLDUĞUNUN...RAMAZANIN VE PAYLAŞMANIN SEVİNCİ BENİM GÖRÜŞÜMCE BENDE HİÇ AZALMADI FAKAT YILLARIN GETİRDİKLERİ VE YILLARIN GÖTÜRDÜKLERİ İLE ÇOĞU İNSANLAR VE ŞİMDİKİ RAMAZANLAR DAHADA FARKLI MAALESEF...(NOT YANLIŞ ANLAŞILMASIN HİÇ BİR SİYASİ GÖRÜŞ İÇERMEZ KENDİ FİKRİMİ VE OBJEKTİF OLARAK GÖRDÜKLERİMİ YORUMLUYORUM)YILLARIN GETİRDİĞİ OLUMSUZLUKLARDAN BİR KAÇ ÖRNEK VEREYİM MESELA GÜNÜMÜZÜN GETİRDİĞİ HASTALIKLAR, DERTLER,FABRİKALARIN HATTA NÜFUSUN ÇOĞALMASI VE BENCE BUNA BENZER BİR ÇOK OLUMSUZLUĞU ÖRNEK VEREBİLİRİZ...TABİ HER ZAMAN HERŞEYE OLUMLU YÖNÜYLE BAKMAYA BAKAN BİRİ OLDUĞUMU BU ARADA BELİRTMEK İSTİYORUM BARDAĞA DOLU YÖNÜNDEN BAKSAMDA OLUMSUZLUKLARIDA GÖRMEZDEN GELEMİYORUM...İSTERSENİZ YILLARIN GÖTÜRDÜKLERİNDE BİR KAÇ KISACA ÖRNEK VERELİM ÖMÜR YAŞAMA SEVİNCİ VS. VS. VE SES KİRLİLİĞİNDEN ESKİ ÇALINAN DAVULLARIN SESİ BİLE DEĞİŞTİ HATTA AFFINIZA SIĞINARAK OKUNAN EZANLAR BİLE ,VERDİĞİ ÇOŞKU,SEVİNÇ,HEYACAN DEĞİŞMESEDE SES KİRLİLİĞİ İLE ESKİSİNDEN BİRAZ DAHADA FAZLA OLUMSUZLUKLAR VAR DİYEBİLİRİZ...
LAFI FAZLA UZATTIĞIMI AMA HER KONUDAN BİRAZ BİRAZ BAHSETMEK VE ÖRNEK VERMEK İSTEDİĞİMİ BELİRTİYOR...VE SİZE HAYIRLI ,RAHMETLİ ,BEREKETLİ ESKİLERDEN DAHA DA GÜZEL YENİ RAMAZANLAR DİLİYORUM...DUALARIMIZIN,ORUÇLARIMIZIN,İBADETLERİMİZİN KABUL OLMASI DİLEĞİYLE MUTLU HUZURLU İYİ RAMAZANLAR VE İYİ ÖMÜRLER DİLİYORUM...BAZI OLUMSUZ YÖNLERDEN BAHSETTİĞİM BU MAKALEMDE SİZİ ÇOK SIKTIĞIMIN FARKINDAYIM BUNUN İÇİN BAZI SEVİNDİRİCİ OLUMLU YÖNLERDEN UFAKÇA SON CÜMLERLERDE BAHSEDELİM MESALA KARDEŞÇE YAŞAMAĞIN VE İNSANLIN VE İYİLİĞİN ÖLMEDİĞİNİ BELİRTMEK İSTİYORUM...VE BURADA SON NOKTAYI KOYUYOR VE TÜM İSLAM ALEMİNİN RAMAZANI MÜBAREK OLSUN DİYOR VE SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM ALLAH C.C.YA EMANET OLUN...YAZAN EMİR ONUR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.