- 3707 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
CAMİLER ALLAHIN EVİ OLAN KABENİN BİRER ŞUBELERİDİR,CAMİLERDE BULUŞALIM
ELİMİZ AYAĞIMIZ TUTUYORKEN,AKLIMIZ,İRADEMİZDE
YERİNDEYKEN UNUTMAMAMIZ GEREKEN BİR HADİSİ ŞERİF DE,SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZ,HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA ALEYHİSSELAM,
(CAMİYE GİDİP NAMAZ KILMAKLA,KURTULACAĞINIZ CEHENNEMİN ŞİDDETİNİ VE KAVUŞACAĞINIZ ALLAH RIZASINI VE CENNET NİMETLERİNİ HAKKIYLA BİLMİŞ OLSAYDINIZ YÜRÜYEREK CAMİYE GİDEMESENİZ BİLE SÜRÜNE,SÜRÜNE,NAMAZ İÇİN CAMİYE GİDERDİNİZ ) BUYURUYOR. HAYDİ KARDEŞLERİM CAMİYE...
BİLİYORSUNUZ CAMİDE KILINAN NAMAZIN 27 DERECE DAHA FAZLA SEVABI VAR.SONRA,CAMİDE BİRİSİNİN İBADETİ KABUL OLSA HEPSİNİN,BİRİSİNİN DUA VE TÖVBESİ KABUL OLSA CAMİDEKİ BÜTÜN CEMAATIN DE KABUL OLUR.
CAMİLERDE SAFLARIMIZI SIKLAŞTIRALIM.OMUZ OMUZA GELELİM,
ÇOK SIKINTILI DÖNEMLERDEN GEÇİYORUZ MİLLET OLARAK,CAMİDE VEYA EVDE KILDIĞIMIZ NAMAZLARDAN SONRA,KAHRAMAN ORDULARIMIZIN,KARADA,HAVADA VE DENİZDE MANSUR VE MUZAFFER OLMASI İÇİN DUA EDELİM.
ALLAH ŞEHİTLERİMİZİ CENNET VE CEMALİYLE MÜKAFATLANDIRSIN,GAZİLERİMİZE SAĞLIKLI HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN,AMİİİN.
KARDEŞLERİM,ALLAHIMIZA,ÇOK ÇOK YALVARALIM,YAKARALIM.
DUALARIMLA,SELAMLARIMLA.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.
YORUMLAR
Derdinizin camileri doldurmak olduğundan kuşkuluyum. Sizin niyetinizin son zamanlarda verdiği fetvalarla İslam'a en büyük zararı verenlerden biri olan Nurettin Yıldız denen sapkının propagandasını yapabilmek olduğunu düşünüyorum. Ayrıca şube ne demektir? Allah ya da İslam dini bir işletme midir? Kurumsal bir kimliği ve bu kimliğin bir merkezi mi vardır da "şube" sözcüğünü kullanıyorsunuz?