- 550 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Başlık Hayali sevgiliye. Türü Mektup Hikayesi Bir sonbaharın güzel bir günün güneşin batım ufkunda dolunayın kandil gibi orta yerdi bulutların ve mavi göğün morumsu ve turuncu renk tonlarıyla boyanmış gibi olduğu anıydıgünün!
38-
- Hayali sevgiliye-
Sevgilim!..
Seni tanıdığım o yaz sonu mevsiminden beri öyle mutluyum ki…
Yeniden doğmuş gibiyim mi desem, tabiat ananın ilk aşk tılsımını üflediği nevroz suyunun damarlara yürüdüğü ondörtlük onbeşlik günlerin heyacanını yaşıyorum mu desem.. içimden yıldırım kıvılcımları akıyor mu desem,kaplıca ılıklğında bir akıntı var mı desem… bahar dereleri gibi tüm kılcal damarlarımla çağlıyorum mu desem !.. şu mu desem mu bu desem doğru söylüyorum,içimden gelerek,içimin taşkınlığıyla söylüyorum her ne diyor isem!
Öyle anlarım oluyor ki o mevsimden beri.. seni içimden… hayır,hayır seni,ben, endimi de sen his ettiğim anlarım oluyor… Ben bir elmaymışım,sen elmanın içindeki çekirdek!.. ya da sen elma ben içindeki çekirdekmişim… Elma çekirdeksiz,çekirdek elmasız olmadığı gibi… (gerçi şimdilerde genleriyle oynamış,çekirdeksizini de üretmişler ya!..) elma mı çekirdekten,çekirdek mi elmadan!... gel de çık içinden… Her ikisi birbirinin sebebi ve sonucudur der bilimciler… İşte aynen öyle ikimiz de birbirimizin tamamlayıcısıyız… Ben sensiz,seni bensiz… düşünemiyorum… düşünmek de istemiyorum!
Her neyse!... Felsefeyi bir yana bırakalım da!... Anlatmak istediğim,ve seninin de inanmanı istediğim, seni, öylesine bir tutkuyla sevdiğimdir ki! O yaz günlerinden beri her dolunaylı günlerde seni anımsar, o güzelim günleri yad etmekle mutlu olur,çocukça heyacanlar duyar;dönüş bileti olmayan tatlı hayaller kurar… sabahı bulur,dolunayı yollar… güheşle yeni bir güne başlar… yine o yaz günlerini yaşamanın umuduyla avunur,
avunma değil, inancıyla seni arıyorum… bulamayınca işte bu satırları karalıyorum!..
Bu duygularım sana ayan olsun… senden tek isteğim her dolunaylı günlerde beni anasın,o güzel yaz günlerini anımsayıp mutlu olasın!..
Hoşça kal savgilim!
Senden çok hayalini,hayalinden çok seni sevnin!..
Xxx
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.