- 638 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } KİTABI 7 YAŞINDA.!
DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } KİTABI 7 YAŞINDA.!
Gaziantep’li Yazar ve Şair Nihat İlikcioğlu’nun 25. Sanat Yılına { Özel }128 sayfalık ve 106 eserlerinin olduğu ayrıca kitabın arka kapağında ‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ şiiri ve 1996 yılında Radyo Programcılığı sunumu görsel fotoğraflı ‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ Adlı şiir kitabını ‘’ Sahil Kitap Yayınları ‘’ güvencesiyle şiir severlerine ve değerli okurlarına buluşturmak üzere 07.03.2012 tarihinde çıkarmıştır.
Takvimden yapraklar birer birer koparıldı...
2012
2013
2014
2015
2016
2017 derken
2018
Ve aylardan Mart 7 si
Duyguların Adresi şiir kitabının 7. ve 32. Sanat Yılını siz değerli okurlarımızın büyük bir beğenisiyle, teşekkürleriyle,, takdirlerinizle, imza gününde okuyucu kitlesiyle, manevi gücünüz ve desteğinizle yanında olarak bugün 07.03.2018 tarihine kadar gelmiş bulunmaktayız.
Duyguların Adresi şiir kitabımın 7. yaşını ve 32 sanat yılını siz şiir severlerle doldurmanın mutluluğunu, sevincini onurunu ve gururunu yaşamaktayız.
Şair Nihat İlikcioğlu’nun ‘’ Duyguların Adresi ‘’ şiir kitabında ‘’ Aşk, sevgi, hayata dair, güncel, ayrılık, özlem dolu, hüzün kokan ve kendini dizelerinde ihbar eden şairin kahve tadında şiirlerini okuyarak yüreğinizin adresine gidebilirsiniz. İşte bu şairin şiirleri tam bana göre diyebilirsiniz.
Şiirin yazılma tarihi vardır ama d/okunma tarihi yoktur. Her daim okuyabilirsiniz, okutturabilirsiniz.
DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } kitabında okuyacağınız imzasını attığı eserlerinden bazıları şöyle sıralanmıştır.
Aşkımızı Çiz Bir Yusufçuk Doğsun
Bahtsız Kadın
Bayramlıklarım Olmadı Ki Bayramlarım Olsun
Buralarda Olmayacağım
Düğün ve Cenaze
İnternet Gelini { Gaziantep Şivesiyle }
Giderken Yanında Götür Gülüşlerini
İşte Kapı Gidebilirsin
Kader Değil Ayrılık
Kendine İyi Bak Deme
Mem u Zin
Merhaba Ölüm
O Bir Hayvan
Otur Benimle Yalnızlığım
Sevişemiyor Musunuz ?
Yar Sensiz Hayat
……………..
………………………
……………………………..
Vs. vs
‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ Şiir kitabının çıkmasında büyük bir katkısı olan ‘’ Sahil Kitap Yayınları ‘’ İmtiyaz Sahibi Sayın Savaş Ünal’a, Editör Gonca Aydemir’e, kitabın çıkmasında şiirlere izni veren Milli Eğitim Bakanlığı’na, Kültür Bakanlığı’na, Yurt dışı ve Yurt içi 81 ilde, köylerde ve kasabalarda tüm yaş grubundan siz değerli okurlarımıza sonsuz sevgi, saygı ve şükranlarımı sunuyorum.
DUYGULARIN ADRESİ ŞİİR KİTABI TEMİN ADRESİ VE FİYATI NE KADAR ?
Küçük bir çocuğun kumbarasında biriktirdiği parası, öğrencinin bir kalem ücreti, memurun, emeklinin cebini yakmadığı kadar cüzi rakamda ve herkes bir ‘’ K İ TAP O K U S U N ‘’ diye Sadece 10 TL’ ye satılmaktadır.
DUYGULARIN ADRESİ { ŞİİR } KİTABINI TEMİN EDECEĞİNİZ ADRESLER
- Sahil Kitap Yayınları
Adres: Elmalı Mah. Başargan İŞhanı Kat. 2 No. 41 / 07710 ANTALYA
Tel. { 0 242 } 247 02 04 – 0 507 419 25 59
- Don Kişot Kitapevi
Adres: Atatürk Bulvarı. 139/ A ( Gaziantep Lisesi Yanı )
Şahinbey - GAZİANTEP
Tel. 0 342 220 12 34
- Duyguların Adresi Kitabın Yazarı Şair Nihat İlikcioğlu
Tel. 0 532 764 44 48
DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } KİTABI 7 YAŞINDA.! Yazısına Yorum Yap
"DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } KİTABI 7 YAŞINDA.!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
7 Mart 2018 Çarşamba 12:36:02
Nihat hocam şiir kitabını okumak nasip olmadı ama buradaki şiirlerini her zaman okuyorum birbirinden duygu yüklü satırlar. nice kaç yıllar olsun okurun çok olsun ilhamların çok olsun. kutluyorum hocam inşallah bir gün elime ulaşır kitabın da dediğin gibi kahvemi içerken okurum nasip olursa. Başarılar dilerim tekrar