Gün(üm)ün yazısı.
Sabah uyandım.Üç kere geğirdim. Tuvalete her zaman ki yoldan gittim. Önce yüzümü yıkadım.Sonra dişlerimi fırçaladım. Yüzümden akan sularla biraz aynaya baktım. Bir daha geğirdim. Akşamdan kalınca çok boktan oluyorum ben söyleyeyim.
Dil bilgisi kurallarını aksatmadan dilimi tabaktaki bala daldırıp iğrenç bir şekilde kahvaltı yaptım. Eskiden beri ben kahvaltıyı böyle yaparım söyleyeyim.
Yola çıktım ...İşe gittim... aklıma hep eski anılarım geldi. İçi dolu bir öykü paylaşmak için hepsini buraya yazardım ama az önce elimi burnuma soktum. Sümük sevmezsiniz diye paylaşmak istemedim.
Gittiğim yolda hiç tünel olmamasına rağmen aklıma yapılması gereken bir uyarı geldi. Tünellerin girişlerine güneş gözlüklerinizi çıkarın yazmaları gerekir. Bence bu çok önemli.Dalga dalga yayılan fikirler birbirine karışıyor gökyüzüne tırmanıyordu.. Ama hiç merdiven yoktu.
Arabayı durdurup kafamı bulduğum ilk duvara vurdum. Bir daha vurdum. Sonra bir daha vurdum... İşte tam o anda balkonlarda asılı olan çamaşırları gördüm.. esen yelle üfür üfür üfürdüyorlardı. Çok duygulandım.Eskiden buralar hep dutluktu... Şimdi dut desenli donlara bakıyoruz...
Yolda yürürken giydiğim naylon çorap yüzünden bacaklarım kaşındı... Ama hiç kaşımadım. Bir direk görünce gidip bacağımı ona sürttüm. İnanmayacaksınız ama çorabım kaçmadı.
Şimdi ben tüm bunları yazınca harika bir öykü yazmış oluyorum. Okuyan herkese teşekkür ederim.
Ha unutmadan şimdi burnumda sümük yok.
Deniz...
Sevgilerimle...
YORUMLAR
Bu yazınızı daha önce okumuştum, sessiz sedasız, gülümseyerek... Ama bir daha okumak istedim, nedense!:)
Kaleminizle bin yaşayın!..
Bir Eflatun Ölüm tarafından 7/14/2018 9:04:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir Eflatun Ölüm tarafından 7/14/2018 9:04:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
........................
fermantasyonman tarafından 3/8/2018 5:11:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Bak ama iyi oluyor böyle düzeltmeler.İnsan hızla yazarken fark etmiyor. Kelimelerin nasıl yazıldığına dikkat ettiğimiz kadar üslup konusunda da titiz olursak adamı delirtmeyiz değil mi? Ya ''DA'' KADINI
Den(iz)
Anasayfa da bile değil bu yazı. Bir aylık üyelikle gelip beni bulman ne büyük tesadüf... Sen direkkkkkkkkkkkkk konuya dalınca Bir ''T'' nin lafı olmaz artık aramızda değil ''mi'' ?
yakışmamış
suç, editör olan her kimse n/ahan da onda
şimdi -kanlı ped-lerin sevimli bir yanını
- kadın olanın altından düşüyor ula-n
sümüksü, *oktan.....
göstermeye çalışan(ın) da
şarkılar dili ile, Kazak Abdal eşliğinde
avradını ?
https://www.youtube.com/watch?v=C7aa5IMfb6M
yanny / yorum yapan ben isem, benim de avradımı, haksızsam eğer
Den(iz)
Ped ne alaka ? Kadının adet döngüsünden rahatsız oluyorsan üremeye de karşı olmalısın. Sünnet konulu bir yazı yazsak hiç ayıp olmazdı değil mi ?
Sümük namahrem mişşşşşşşşşşş demek ki !!!
Böyle yakıştı mı ?
https://www.youtube.com/watch?v=E8S0j_5DjZE
Sen sevmesen de, beğenmesen de insanların yazdıkları onlar için kıymetlidir. Burası matbaa değil güne çok gelenin kitabı basılmıyor (kendimden biliyorum) Her seçilen şaheser olmak zorunda değil ki. Zaten buradan öyle bir eser çıkmaz. Hadi sen baya yazı okuyorsun. Sadece günün yazısının başlığına ve yazar adına bakan çok büyük bir kitle var burada. Onlara ne demeli. Sanki diğerlerini çok okuyorlarmış gibi. Güzelim yazılar çıkıyor, kaliteli ama uzun oldukları için yüzlerine bakan yok. Sana şurda yorum yazanların yüzde 90'ı yok o yazıların yorumlarında. Ama bak geyik tarzı bir yazı 3 sayfa yorum almış. Yorum denebilirse tabi çoğuna. Senin özenle yazdığın öykülere bu kadar yorum var mıydı? Kısaca burası kaliteli edebiyatı değil forumvari goygoy'u seviyor. O sebeple bırakın günün yazılarını şiirlerini bir kenara derim. Hem hep günün seçkisini umursamıyorum olsa ne olmasa ne deyip sonra seçkiyi eleştirmek çok tezat. Umursamadığımız şey yok hükmünde olmalıdır bana göre canım.
Sevgilerimle.
Aynur Engindeniz tarafından 3/7/2018 1:05:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Kimse burada şahaserlerden bahsetmiyor zaten. Ancak ortaokul seviyesinde kompozisyon tadında yazıları da ana sayfa da görmek bence site içinde olumsuzluk. Hiç bilmeyen biri gelip ana sayfa da öyle bir yazı görünce site hakkındaki fikirleri ne olur sence ? Aynı kişinin bir gün önce şiiri yayınlanmıştı.Pek fena değildi. Kimse bir şey dedi mi ?
Bir insan yazdığı şeye değer veriyorsa kendini geliştirir kardeşim. Eğer yıllarca aynı hataları yapıp aynı düzeyde yazıyorsan yazdığın şeye kıymet verdiğinden yazmıyorsundur. Öylesine takılıyorsundur. Bu durumda kimse saygı beklemesin.İnsan önce kendine saygı duymalı. Yazdığın şeye kıymet vermeyi de ben kendimden biliyorum.
Güne gelelim kitabımız çıksın gibi bir derdim de yok ayrıca benim. Bu dediğini de anlamadım,üzgünüm. Kitap çıkarmanın yollarını bilmesem de bu şekilde olmayacağını düşünecek zekam var.
Bak sekiz mart haftasındayız. Benim yazım bu konuda yazılmış bir iki yazıdan biriydi. Hiç de fena olmamıştı. O derece özensiz bir yazının güne taşınması yerine benim yada aynı temada başka bir yazının güne gelmesi haktı. Bu umursamazlık 10 Kasım da da yapılmıştı mesela. Bir edebiyat sitesinin bu tür misyonları olmak zorundadır.
Goy goy konusunda haklı olabilirsin belki ama başka bir bakış da getirebiliriz bu duruma. Neden bu kadar yorum aldık? Herkes aynı şeyden şikayetçi olamaz mı? Sizin puanlarınızla gün seçiliyor denildi? Eeee bugün niye bu yazı günde değil o zaman ?
Ben nerede demişim güne gelmeyi umursamıyorum diye acaba? Değişik zamanlarda ve şekillerde bunun protestosunu hep yaptığıma göre benden bahsetmiyorsun sanırım. Ben güne gelmeyi değil böyle sağlıksız yazılarla aynı kulvarda olmayı takmıyorum. Arada fark var.
Bende de sevgiler canım.
O qué
Ayrıca seni çok özledik be Aynur :(
Sevgimle çok.
Den(iz)
Bak şike var apla hala gelmedi :))))))))))))
Filiz Şahin.
Yeşil Mavi
Den(iz)
Bilmem anlatabildim mi ?
Bu arada o öykü güzeldi. Yanlış anlaşılma olmasın.
Den(iz)
Ama 8 mart yazımın harcanmış olması gerçekten üzücü oldu. Yerine Levent Taner'in yazısı gelse idi mesela hiç bozulmazdım.
Bu durum saçmalık.
Yeşil Mavi
Daha zaman var. Bence Filiz Şahin hanfendi günün anlam ve önemine haiz bir yazı kaleme alır, diye düşünüyorum. :))
Filiz Şahin.
yazmam okumam yazıp yazıp silerim vs.
sağlık olsun evet 10 puanları verdik bakalım sistem durumu nasıl değerlendirecek...
Sağlıkla kalın
Sevgili site sakinleri;
Sümük hikayeme gösterdiğiniz ilgiyi görünce gözlerim yaşardı. Hepinizi öpücem... Dur hele dur bi daha öpücem...
Ayyy ne kaaa datlısınız canlarım.
Öncelikle o içme teklifi arada kaynamasın uyarayım
Ikinci olarak chao...; o sümük önce işaret parmağım ve baş parmağımın arasında minik ,şirin bir topa dönüştü. Sonra öhö öhö..yaklaş bi önce kulağına dicem... fısır fısır fısır...
Olum ne varsa mideniz bulanıyor ki ? Sanki sümük yok sizde ...alla alla ya...
Neyse son olarak seçki kuruluna....
Ha! O burda denmiyordu demi ?
Tüm yorum yapan arkadaşların yüreğine sağlık.
Eyvallah....
kafamı karıştırıyorsun a.k. yapma böyle
hahaah 😁 sesli bir şekilde okuyordum yazını kızım koridordan salona doğru yol alırken istikametini değiştirip sesimin olduğu bölgeye doğru gülümseyerek demir atti sonra onunla beraber okuduk yazını acaip keyif aldik Deniz. çok yaşa emi ikimizinde yüzünde neler açtırdin neler 😊
Orhan Veli'nin o romantik, lirik, zarif, naif şiiri "İstanbul'u Dinliyorum" da "Güzelim bahar rüzgarında ter kokuları;" dizesinin hiç gitmediğini düşünürdüm; eşeklik etmişim, gidiyormuş meğer
O değil de, Deniz hanım; sizin bu yazınızı okumanın herkese göre olmadığı, her bünyenin kaldırmayacağı, her doktorun kan görmeye tahammülü olmaması ve dolayısıyla cerrah olamayacağı kadar açık ve net
Neden yazdınız ki bu yazıyı diye sormuyorum, çünkü doğru soru neden paylaşmak gereği duydunuz olmalı
Tabi latife yapıyorum, çılgın ruha ve yüreğe selam olsun
Saygı ve selamlarımla...
O qué
lacivertiğnedenlik
sen şimdi ironi yapıyorsun gün yazılarına dair. Takma kafayı yahu. Ayrıca şu ana kadar senden okuduğum en güzel yazı. Zira çember dışına çıkmışsın.
İğrençlikleri severim laaa:)))
Den(iz)
:)))))))))))
lacivertiğnedenlik
Anladım ben seni. Valla. Yoksa fesat mıyım lan? Amaan neyse ne. Çok güzel bir öykü okudum değerli kaleminden :)) Haa sümük falan deyince de teee çocukluğuma gittim.
Den(iz)
Ah çocukluk demi... ah ahhh
Sevgilerimle...