- 1232 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum Komada...
Şemsiyeni aç ;
Gözyaşlarım yağıyor…
Kırgınlıklar biriktirdim içime , nedenleri belliyken yalanlar söyledim sana… Ben sana kırıldım , şehrim bana küstü !
Ağladım…
Yağmurlar yağdı her yana… Her yağmur damlası benim gözyaşımdı , sana değen her damla kırgınlığımdı…
Kırıldım evet…
Ne yaparsan yap bazı şeylerin değişmeyeceğini bildiğin halde , bize acı çektirmeyi tercih etmenden…
Acı çektim…
Sensiz geçen zamanlarımda… Biliyorsun ben sensizliğe hiç dayanamadım ! Kan damladı gözlerimden , yokluğunda yok oldum ,senli anlarda hayata döndüm…
Şemsiyeni aç;
Gözyaşlarım yağıyor …
Kırgınlıklar biriktirdim sana , çokca kırgınlıklar… Bu yüzden de yazmak gelmedi içimden , uzun uzun yazmak isterdim aslında . Ama sen kendi bildiğini okumakla meşguldün yine. Ben ne yazarsam yazayım ; okumayacaktın… Çünkü sözlerim anlamını yitirmiş , düşlerim düşmüştü aklından ...
Bilirdin düşlerimi , düşlerimde çok uçlarda gezmediğimi… Bu düşlerin içinde kendine fırtınalar yaratarak , yağmurlar yağdırdın bana…
Kanla karışık yağmurlar…
Daha ne kadar yağmur yağmalı , ne kadarında ıslanmalısın bir son için… Bunlara son vermen için…
Günler geçerken ruhum komaya girdi… Gel de kurtar hadi , yoksa fişi çekecekler , yoksa beni öldürecekler…
Mavi düşlerimde silecekler beni , senin yağmurlarında ıslanacağım…
Gel de kurtar hadi , daha fazla üzme , bekletme beni…
Mavigölge................
YORUMLAR
Şemsiyeni aç ;
Gözyaşlarım yağıyor…
Kırgınlıklar biriktirdim içime , nedenleri belliyken yalanlar söyledim sana… Ben sana kırıldım , şehrim bana küstü !
Ağladım…
Kristal yağmurlar damlıyor
Masallarımızın sararmış yapraklarına
Her yağmur damlası teni yakan ateş
Mevsim katıksız yalnızlık
Hangi kasabanın bitişine terk ettik
Çocuk şarkılarımızın dargın melodilerini
Mavi rüzgarı arıyor şimdi
İçimizdeki kar beyazı
düş martısı
Tutkularımızdan köprüler kurduk
Arayışlarımızın derin uçurum ağızlarına
Soluğumuzda belirginleşirdi zaman
Hayallerimizde tutuşurdu mekan
mükemmeldi...kaçıncı okuyuşum ve kaçıncı aynı heyecanla gelişim bu satırlara...belkide en duygusal anıma denk geldi...yada benim yazmam gerekn satırlar diye düşündüm..ama çok beğendim..çok sevdim..tebrik ediyorum..
sevgiler yüreğine her daim...