- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CUMHUR İTTİFAKI ya da MİLLİ MUTABAKAT ADAYI.. / Hikmet OKUYAR
Değişik platformlarda ’’ keşke hikmet okuyar bir defa belediye başkanı olsa.. ’’ diyenlerin oyları; gençlerin kadınların üreticilerin esnafların sanatçıların özel yetenekleriN ve emeklilerin oyları ile birleşerek oy birliğine dönüşüp kamuoyunda yankılansa da ben de net tavrımı danışmanlarımla değerlendirip ekip çalışmalarımın hazırlıklarını düzenlesem..
*
Şebinkarahisar merkezli sosyal kültürel ve ekonomik kapsamlı paylaşımlarımızda; KAFAMIZ da KASAMIZ da ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI ile Dolu DOLU.. / Hikmet Okuyar Deyişimi hayranlar da takipçiler de çok iyi biliyor..
*
CUMHUR İTTİFAKI ve MİLLİ DEMOKRASİ MUTABAKATI ile Şebinkarahisar BELEDİYE Başkanı seçilirsem; YILLIK 50 000 konuk kapasiteli 10 günlük 100 tl bedelli DEVREMÜLK hizmeti vereceğim..Şebin’de..
*
DEVEDÜZÜ PROJEM de; diğer BASİT ve UYGULANABİLİR PROJELERİM gibi mutlaka GERÇEK OLACAK..
ŞEBİNKARAHİSAR ŞEHİR ÇÖPLÜĞÜNÜ Şebingülü Bahçesi yapacağım...
*
Her yıl 33 000 adet AŞILI TÜPLÜ Şebincevizi, ŞEBİNGÜLÜ Şebindutu ASLIKARA KİRAZI ve Çiğit Elması FİDANI armağan edeceğim..
ÖZEL TEŞVİKLİ FİDANLIKLAR TÜRKİYE MARKASI OLACAK..
*
DÜNYACA ÜNLÜ EĞRİBEL TÜNELİ muhteşemliğini;
BULVARLARA, VİYADÜKLERE, DUBLE YOLLARA BAĞLIYACAĞIM..
*
ERZİNCAN SİVAS ŞEBİNKARAHİSAR YOL SAPAĞINDAKİ şeytan BULMACASI gibi acaiplik,
................BAŞBAKAN BİNALİ YILDIRIM BULVARI OLARAK YENİDEN PROJELENDİRİLECEK...
*
CUMHUR ittifakını MUTABAKATINI ÇOK ÖNEMSİYORUM.. RAKİBİM YOKTUR
......
ŞEBİNKARAHİSAR VİLAYETLİĞİ ASLA HAVADA KALMAYACAK..
..
CUMHUR ittifakı ya da MİLLİ DEMOKRASİ mutabakatı ile Şanlı Şebinkarahisar Belediye Başkanı seçilirsem..Başkanlığımın ilk 9. ayında Müktesebatımız olan Şebinkarahisar VALİLİĞİ hakını en çağdaş en geçekçi TUTARLILIKLA sosyal kültürel ve ekonomik güç birliğimizle; KELKİT VADİSİnin cazibe merkezinde TAŞI TOPRAĞI ALTIN ŞEHİR OLARAK BİLİNEN övünç kaynağımız; 1378 km2 kapsamlı muhteşem coğrafyayı, yeniden yapılandırıp daha çok çekicilik kazandırmak kararlılığımızla; TEKRAR GERİ alacağım. .
......
Şebinkarahisar Belediye Başkanı seçilirsem;
Şebinkarahisar Şiir Müzik Beste Yorum Etkinlikleri
Güzel Sanatlar Fakültesi kuracağım..
Şebinkarahisar Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu,
Şebinkarahisar Belediyesi THM Korosu kuracağım...
.....
Okuyar Şiir Kitapları Müzesi de Şebinkarahisar’da kurulacak...
Azerbaycan Şebinkarahisar Cumhuriyet Meydanında, Şebinkarahisar Vilayet Meydanında, Dikmetaş, Köprübaşı, Dikmentepe, Kılıçkaya, Ocaktaşı, Kınık, Ovacık, Kayabaşı, Şebinkale, Gelinkaya, Eğribel Tepesi / Eğribel Tüneli çevresinde ne dediysek sözümüz söz sayılacak..
...................................................................................Hikmet Okuyar
......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.