- 592 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } 6 YAŞINDA....!!!
DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } 6 YAŞINDA....!!!
Değerli Önce Vatan Gazetesi okurlarımız Duyguların Adresi Seçkin Şairlerimiz,
Türkiye’de bir ilk’i gerçekleştirdiğimiz ÖNCE VATAN GAZETESİ’ nde DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } köşemizde gün ışığına çıkmamış siz şairlerimize şiir yazmanız için teşvik amaçlı 20.02.2013 tarihinde yayın hayatına başladık.
Büyük bir beğeniyle, teşekkürle, takdirle, sizlerin güçleri ve desteğiyle aramıza katılan her saniye artan değerli ve seçkin şairlerimizin şiirleriyle 20.02.2018 tarihi bugüne kadar gelmiş bulunmaktayız.
20.02.2018 Tarihinde 6. Yılımızı sizlerle doldurmanın mutluluğunu, sevincini onurunu ve gururunu yaşamaktayız
Duyguların Adresi seçkin siz seçkin şairlerimizin menfaati ve gereksinimlerinizi sağlamanız için şartsız, kuralsız ve hiçbir kar sağlamadan sizlere daha iyi bir hizmet vermeyi ilke edinmiş olup DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } sayfamız üzerinden birçok devasal kategorilerde yenilikleri elimizden ne geliyorsa en iyisini yapmaya özen gösterdik bu özene hâlâ devam ediyoruz.
Peki nelerdir bu kategorilerimiz ve yeniliklerimiz;
1. İnsanların sizleri daha yakından tanımaları için Otobiyografilerinizi ‘’ özgeçmiş ‘’ lerinizi yayınladık, yayınlıyoruz.
2. Reklam ücreti vermeden ‘’ kitap, film, konser, müzik cd albümlerinizi tanıttık, tanıtıyoruz
3. Kültür Sanat Edebiyat { İmza günü, faaliyetleriniz, etkinlik haber bültenlerinizi } duyurduk, duyuruyoruz.
4. Belirli Gün ve Haftalar Etkinliğince o günün anlam ve önemi hatırlatmak için ‘’ KONULU ‘’ şiirler ‘’ ÖZEL‘’ sayılarımız hazırlandı, hazırlıyoruz. Örneğin; Anneler günü, Babalar günü, Sevgililer günü, Önemli şahsiyetlerin doğum ve ölüm yıldönümleri, Öğretmenler günü, Kızılay, Yeşilay haftası gibi…..
5. Eserlerinizi yayınlatma hakkınız SINIRSIZ’dır. ÜCRETSİZ’dir ve her daim de ÜCRETSİZ yayınlanacaktır
6. Önce Vatan Gazetesi DUYGULARIN ADRESİ Köşemizin çıkan sayısını hangi il’de olursanız olun il il köy köy, kasaba kasaba istinasız kargo yoluyla sadece KARGO BEDELİ ödenerek birkaç tane isteyerek ikametgahınıza gönderildi, gönderiliyor. Gazeteyi almak şart değil.
7. ŞAİR AYRIMCILIĞI yapmadık, yapmıyoruz. { 07’den 77’ye. Bay, Bayan, Çocuk, Genç, İhtiyar, Her tür meslek erbapları } ÖNCE VATAN GAZETESİ – DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } köşemize katılabiliyorsunuz, katıldınız. e.posta { [email protected] } mail adresimize hangi şairimiz ve şiiri gelmişse o yayınlandı, yayınlanıyor.
Kültür Sanat ve Edebiyat { DUYGULARIN ADRESİ } Yönetmeni Nihat İlikcioğlu’na ‘’ TORPİL, BASKI, TEHDİT, RÜŞVET ve PARA ile eserler, haberler yayınlattırılamaz, yayınlanmaz.
8. Yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu, kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir. Eserleriniz yayınlanarak bir nevi ‘’ NOTER ‘’ görevi görmektedir.
9. Paylaşmak istediğiniz platformlarda, web sitenizde, sosyal medyalarda, ınstagram , twitter, facebook sayfalarınızda, kendi grubunuzda ve üyesi olduğunuz tüm gruplarda özgürce paylaşabiliyorsunuz. Arkadaşlarınıza etiketleyebiliyorsunuz.
10. Facebook arkadaş sınırı 5.000 kişi ile sınırlı olduğu için Nihat İlikcioğlu’nu /nihat.ilikcioglu
tüm sosyal medya takipçileri olarak da eserlerinizi gönderdiniz yayınladık, yayınlıyoruz
11. ÖNCE VATAN GAZETESİ - DUYGULARIN ADRESİ { ARŞİV }
Değerli Şairlerimiz; Şiirinizin Yayınlandığı Sayfayı Arşivinizde Saklamak için uygulama başlattık, halen de bu uygulamadan faydalanıyorsunuz. İşte o
UYGULAMA :
1. www.oncevatan.com.tr/duygularin-adresi-siir-s31.html { Duyguların Adresi } Tüm Sayılar Linki { Bunun Üzerine 1 Defa TIKLAYINIZ }
2. HANGİ SAYI İSE ONUN ÜZERİNE TIKLAYINIZ
3. MAUSLE 1 DEFA SAĞ TIKLAYINIZ
4. RESMİ FARKLI KAYDET
Bilgisayarınızdaki Dosyalarınızın İçinde Saklayabilirsiniz.
12. Şiirlerinizin takibi ve eserlerinizi grup üyelerinize üyelerimizin okumaları ve paylaşmanız için; ÖNCE VATAN GAZETESİ .{ DUYGULARIN ADRESİ – ŞİİR } facebook grubumuz /groups/339965732779946/ tüm şairlerimizin kullanımına A Ç I K’tır.
13. Eserlerinizi göndermek isteyen şairlerimize 3 seçenek sunulmuştur.
1. Önce Vatan Gazetesi Kültür Sanat ve Edebiyat Yönetmeni Nihat İlikcioğlu’nun e. posta: [email protected] ile gönderiyorsunuz.
2. Şiirleriniz için; ÖNCE VATAN GAZETESİ .{ DUYGULARIN ADRESİ – ŞİİR } facebook grubumuzdan /groups/339965732779946/ eserinizi paylaşıyorsunuz.Paylaştığınız şiiri bir kez daha yazışma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu bildiriyorsunuz.
3. FACEBOOK KENDİ DUVARINIZDAN paylaşıyorsunuz. Facebookdan gönderdiğinizi bir kez daha yazışma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu. bildiriyorsunuz hemen facebook sayfanızdan alınarak gazetede yayınlanmak üzere hazırlanıyor.
14. Eserlerinizi yayınlarken FOTOĞRAF ile yayınladık, yayınlıyoruz.
Değerli şairlerimizin kendi fotoğraflarının ve kitap kapaklarının resimleri şairin kendi tercihine bırakılmıştır. Fotoğraf olması şart değildir. Fotoğrafları konulacak şairlerin tedbir ve güvenlik açısından ailelerinden izin almaları gerekmektedir. Gizlilik esastır.
Eserlerini yayınlatan tüm seçkin şairlerimize sonsuz şükranlarımı sunuyorum..
Her türlü şiirlerinizi, otobiyografilerinizi { özgeçmiş } kültür sanat edebiyat etkinlik haber bültenlerinizi, film, konser, kitap ve müzik cd albüm tanıtımlarınızı sorularınızı, sorunlarınızı, beğenilerinizi, yorumlarınızı, eleştirilerinizi, isteklerinizi ve şikayetlerinizi bekliyoruz.
Önerilerinizi önemsiyorum.
ÖNCE VATAN GAZETESİ okumaya
Şiirlerinizle, yüreğinizin adresine giden ‘’ DUYGULARIN ADRESİ ‘’ yolunu takip etmeye devam ediyorsunuz…..!!!
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
e. posta: [email protected]
/nihat.ilikcioglu
www.instagram.com/nihat_ilikcioglu/
www.oncevatan.com.tr/
Tel. 0 532 764 44 48
ÖNCE VATAN GAZETESİ
www.oncevatan.com.tr/
Tel. (+90) (0212) 644 32 07 (PBX)
Faks (+90) (0212) 539 22 98
Adres: İzzettin Çalışlar Caddesi No: 3 Kat: 1 Daire: 8 - Bahçelievler/İSTANBUL
DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } 6 YAŞINDA....!!! Yazısına Yorum Yap
"DUYGULARIN ADRESİ { Şiirler } 6 YAŞINDA....!!!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
20 Şubat 2018 Salı 13:05:19
Nihat hocam nice yaşlara inşallah. Şiirlerimi yazılarımı gazetenizin köşelerinde yayınladın. Gerçekten de yazdığın gibi harfi harfine dediklerini uyguladın eserlerimizi ücretsiz yayınladın. Nice yaşlara Nihat beyim
Arkadaşlar siz de Nihat İlikcioğluna eserlerini göndererek yayınlatabilirsiniz.
Sizlerde Nihat ilikcioğlu na ulaşabilirsiniz hepiniz
NİHAT İLİKCİOĞLU
Önce Vatan Gazetesi
Duyguların Adresi Yönetmeni
e. posta: [email protected]
/nihat.ilikcioglu
www.instagram.com/nihat_ilikcioglu/
www.oncevatan.com.tr/
Tel. 0 532 764 44 48