- 575 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Nuray Hafiftaş'ı Kaybettik
Uzun süredir kanser tedavisi gören Sanatçı Nuray Hafiftaş 53 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Nuray Hafiftaş, 8 Ağustos 1964 tarihinde Ardahan ilinin Çıldır ilçesinde doğdu. İlkokulu Taksim’de okuduktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nı bitirdi. Daha sonra İstanbul Belediye Konservatuvarı İcra Heyeti’nde 4 yıl kadrolu devlet sanatçısı olarak yer aldı, aynı yıl İstanbul Radyosu’nda da sözleşmeli sanatçı olarak 4 yıl çalıştı.
Şimdiye kadar birçok albüm çıkaran Türk halk müziğinin usta ismi, 100’ü aşkın söz ve bestesi kendisine ait olan eserleri var. Bunlardan “Ayrılık Nikahı”, “Yalan Dünya” ve “İsyan Ediyorum”u Kibariye, “Hasret” ve “Gurbet “i ise İzzet Yıldızhan okudu.
“Yerli Liz” diye tanınan Nuray Hafiftaş, Türk Halk Müziği’ni insanlara sevdiren sanatçılarımızdan bir tanesidir. Müzikal anlamda olsun, kişiliği ile olsun profesyonel müzik hayatına atıldığı günden bu yana çizdiği çizgiden ödün vermeyen Nuray Hafiftaş, Prestij Müzik etiketiyle piyasaya çıkan “Eyvah Gönül” albümünde İsmail Derker’le çalıştı. Sanatçının, Bilal Ercan’la beraber “Çifte Yürek” adlı halk müziği programı sunuculuğu da çalışmaları arasında bulunmaktadır.
Ve onu 14.02. 2018 günü KAYBETTİK...
YORUMLAR
Bu kadar hızlı ve hareketli oluşu, garibime gidiyordu... meğer, hayâtını bile- bile hızlandırmış da haberimiz yok.
Ölümünü duyunca şaşırıp hayret etmedim, oysa, hem sanatı hem de kişiliği güzel İnsan idi.
Son yıllarda çok aceleci hareketlerini biraz abartılı buluyor ve eski durgunluğunu arıyordum.
Üzüldüm...
Çok neş'eli ve çok cana yakın İnsanları görünce içim ürperiyor.
Yüreğimizde, cana yakınlığı hiç gitmeyecek... belki bir sanatçı O'nun haretliliğini sergileyecek olursa; bak, aynı, Nuray Hafiftaş gibi davranıyor diyebileceğim.
Ömür bu kadar... Kadir'e bir sıra daha yaklaştı.
Saygımla...
kadiryeter 14.02.2018 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=171649
Ömer Faruk Hüsmüllü'ye
Ömer Faruk Hüsmüllü
Selam ve sevgiler üstadım.