KOMiK AMA YiNEDE ACI
Bir ömür sürse bu sevda,neye yarar sen olmasan yanimda.kavrulsa bu dünya yoklunda,ben seni cennetim sectim,ölürüm urunda.bir umut dedin tasidim kalbimde.bir bekle dedin bekledim urunda.yanliz söylemedihim bisey vardi aklimda..bunuda söyleyecek cesaret vardi bende aslinda.azima tikadin bir anda..tiktin ama yutkunamadim gecmedi bohazimdan nefesim tikandi rengim sarardi.ölüyordum kiz azdaha:):)
neden dedim ,sustun söylemedin sadece o bakisinla kaybettim aklimi,sormaya akil edemedim bir daha,takiii gözlerini alinca gözlerimden,nefesini cekince iceri derinden haykiris edercesine sanki dünyaya offff deyisinden.anladimki bu offfff geliyordu ta derinden.ne care cikti bir kere ciherden,ne yapacahimi sasirdim birden..eydirdin basimi benim daldirdin düsüncelere aniden...anlamadim yarim nedir bu cilen nedir seni kahreden..?
ölüm dediii...ben bittim o lafi duyunca..sanki ben öldüm orda..
nedir dedi,öl-öl-ölüm mü diyebildim sadece...
kendime gelmeye calisiyorum,o beni hepten kaybettiriyor...
ölüm gitmektir bu dünyadan dedim bu diyardan bu ülkeden diyebildim...
ben ölecehim dediginde nasil firladiysam ayaha bilmiyorum,bendeki telas aldi beni götürdü nereye bilmiyorum ..
sakinlesmeye calisiyorum olmuyor,neye tutunduysam kopuyor,hic bir sey o anda beni kabul etmiyor,düsüyorsunda ,neye uradini bilmeden...
bu diyardan gidiyorum dedi ve bir daha görüsemicez dedi..buda benim ölümüm olur senin icin dedinde,,
sadece gözlerim sulandi aglamadim bile bir damla bile akitmadim yas.
ne sevgiler vardir ülkeden ülkeye gezer,bumudur sence sevgi dedim,bumu bana olan unutulmaz askin...sen unutmayi kafaya koymusun,sen ölmeden önce öldürmüssün bile beni dedihimde..
bisey demediki sustu kaldi...
aglasammi ardindan,yoksa sabahlasammi askindan raki masasinda sigaramla..
yoksa gercekten ölsemmi urunda,beni icinde öldüren birisi icin..
ben sevdim,sevdim ama sevmekle kaldim...
ölü biri icin sevgi yasanmaya deymez deyip gecmedim..
ben yasadim icimde,attim dört duvar icine sadece orada yasattim.girmeden iceri ..
disima vurmadan yasattim..
herkes ölecek bir gün ama bazilari iki kere ölür......