- 965 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ortadoğu neden kan ağlıyor?
Dünya yaşamı insanlığın bittiği noktaya doğru gidiyor. Bu gidiş insanlığın bittiği an. El verircesine Müslüman katliamları günden güne Ortadoğu’yu sarmış. Hiç merhamet göstermeden Çocuk kadın göz ardı edilmeksizin öldürülüyor. Ne yazık ki ölen mazlumlar ne için öldürüldüğünü bilmiyor. Haçlılar ve Yahudiler bir olmuş Müslüman avına çıkmış. Ve bu katliamlara ne yazık ki izin veren sözde Müslüman oylarıyla iktidara gelmiş Müşrik liderlerin Haçlı, Yahudi işbirliği içinde. Kendi halkını dünya menfaati için ölümüne seyirci kalıyor. Bakınız bu Müslüman denilen devlet yöneticilerin mal varlığı İlgillere de, Amerika’da bu şekilde devam ederse ‘Allah’ın azabı yakın. Şeytanla bir olmuş toplumların niyeti Rabbimizi kıyamete zorlamak oluyor.
İsrailoğullarının düşünceleri şu şekilde? O kıyamet günü geldiğinde İsrailoğullarını ‘Allah bağışlayacak. Hıristiyanları da İsa Mesih gökten gelecek kurtaracak. O yüzden bazı Müslüman görülen Liderler aslında bir kısmı Hıristiyan oldu bir kısmi’de Yahudi oldu. Ama Müslüman görülme görevleri var. Bana soruyorlar Türk Siyasetçiler hangi kategoride. Onu bizler bilemeyiz Allah bilir. Bizler evet var dersek şirke düşmüş oluruz. Ama şunu söyleye biliriz bu gidişle ‘Allah’ın azabı yakın…
( ZUHRÛF Suresi 80. ayet ) Yoksa onların sırlarını ve gizli konuşmalarını Allah’ın duymadığını mı sanıyorlar? Hayır, öyle değil, yanlarındaki elçilerimiz (melekler) yazmaktadırlar.
YORUMLAR
Dünyanın huzurunu müslüman olmayanlar bozuyor..
Kırmızı Çizgiler...!
Ülkeme soysuzlar sataşıyor,
Kardeşi kardeşe kırdırmasınlar,
Can yanıma tuz basıyorlar,
Sabrımı sadrımı taşırmasınlar.
İslama münafıklar yılışıyor,
Kur’an’a sünnete saldırmasınlar,
Bam telime saz çalıyorlar,
Kılıncımı kılımı kıpırdatmasınlar.
Bayrağıma hainler kör bakıyor,
Sancağa hilale yaklaşmasınlar,
Ecdad yadigarıma söz söylüyorlar,
Ağzımı dilimi açtırmasınlar.
Ezana kefere kulak tıkıyor,
Minareye mimbere çıkmasınlar,
Dinmez sesime zil oluyorlar.
Özümü kinimi gürletmesinler.
Devletime haçlı tuzak kuruyor,
Kumpasa savaşa yeltenmesinler,
Adalet ilkeme zül oluyorlar,
Ordumu seferimi şahlandırmasınlar.
Müslümana siyonist zulüm yapıyor,
Çocuğa kadına dokunmasınlar,
Kardeşlik damarıma bas oluyorlar,
Tarihimi, şanımı hortlatmasınlar.
.
Taha Yasin Gülbeyaz
kıyamete kadar da batıl barbarlığını yapacak..
teşekkürler..