- 392 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2017 Limanı Terk Ederken 2018 Limana Yanaştı.
2017 yılı usul usul limanı terk ederken içindeki masumların feryadı zulüm gözyaşıyla dolu gemisini,2018 yanaştı limana yıkık 2107gemisine üzgün bakarken, zamandan gelirken,2017’nin geride bıraktıklarına korkunç gözleri ile bakarken, işinin ne kadar zor olduğunu düşünüyordu. Gönüller ağlarken savaş devam ederken, insanlık dünya kaygısının içine batmış gözlerini bağlamışken benlikle diller sessizlikle susmuşken, insanlık matem içinde başını kumlara gömmüşken işim çok zor diyordu… Kimsenin birbirleriyle ilgilenmeye vakti yok, incelikleri saygıyı sevgiyi kaybetmiş aramazken türküler ayrılıkları ağlayanların hallerini dillendirirken duyan yok işim çok zor diyordu 2018…
İnsanların tek başına kendini yaşadığı, tek başına insanın dirençsiz güçsüz duruşuna bakarken, gelip gelmeme arasında bocalarken, gelmemenin elinde olmadığını acı içinde anlar, gelmek zorundadır… İnsanların kendi yaptıklarının yanlışlığını nasıl göstereceğim, anlamaktan muzdarip olanlara savaşın gereksizliğini nasıl söyleyeceğim kabul ettireceğim, normal olmayan bu yaşantıların normalliğini nasıl anlatacağım sorularıyla 2018 limana yanaştı lakin ondaki bu kuşkuyu hisseden 21017 gözlerinde akan yaşlarla kolay gelsin diyemeden terk etti limanı… Baktı 2018 etrafına her bir adımda atılmış düğümleri gördü, saygısızlık, bencillik, kibir, nefret, düğümleri yolları adımları dilleri bakışları sarmış kör etmiş… İnsanlar nasıl bunlara baş kaldıracak nasıl yok edecek nasıl karanlık dünyaları aydınlık olacak, oysa ben bunu tek başına beceremem onlar bana yardımcı olmadıktan sonra… Geri dönmek istedi lakin limana demir ağmış ilk adımını yeryüzüne atmıştı, öyle bir şey yapmalıyım ki dedi 2018, tüm düşünce dünyalarını alt üst ederek, yapmış oldukları yanlışlığı onlara göstermiş olayım, körelmiş sezgilerini harekete geçireyim hele bir sabah olsun ilk işim bu olsun diyerek sessizce kalabalıkların arasına yıkıntı ve döküklerin içinde insanların arasına karıştı…
2018 ‘in işi zordu hele ki kendi çıkarı için vicdansızca insanları hiçe sayanları yok etme telaşıyla dünyayı elde etmeye çalışan bu çılgın anlamaktan yoksun insanlara vicdansızlıklarını anlatmak, insanları öldürerek yok ederek tek başına yaşamak yararsızdır sözünü anlatmak en zoruydu vesselam. 2018 biz onunla beraber olmadan bize bir faydası olmayacak, bizler ona yardımcı olarak cümlemize sağlık sıhhat afiyet mutluluk içinde yaşatmasını temenni ediyorum vesselam.
Aşık Gülveren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.