KAYBOLAN İNSANLAR MI, İNSANLIK MI?HAYIRLI CUMALAR
Biz çocukken çocukluğunu yaşardı çocuklar şimdilerde iletişim yok olmuş gibi.
Hem göz, hem vücut duruş oturuş birçok rahatsızlığıda beraberinde getirirken, medyanın esiri olan aynı zamanda en değerli zamanlarını harcıyor
.
Bir yanda gıdalarla,diğer yanda pc telefon benzerleri bir zaman gelecek zarar gören bedenler harcanan zaman.
Okulları kapatma evden dışardan eğitime geçiş yapılacakmış hazırlıklar sürüyor.
Diğer yanda marketlerde herkes aldığını ödeyip paketleyip çıkıyor çalışanlar azaltılıyor.100 kişinin işini 15 kişi yürütüyor.
Model marketlerse herkes alacak market öncesi fişle alınanlar o numaralar eklenip bant üzerine konacak sonra araba park yerine inilecek aldıklarınız hazır paketlenmiş bulacaksınız yönlendirilecek teslim alıp çıkacaksınız.
Daha sonra da onlina netten beğeni evlere servis..
İnsanlar daha az hareketle daha çok ödeme yapacaklar.
Hareketsiz insan ne yapar her şeyi netten temin ederken bunalır sadece yer obezlik artar sağlık sorunları artar.
İletişim bozuklukları ayrılıklar sorunlar artar.
Çalışma gücü sınırlandıkça eğitim birebir daha kaliteliyken yıllar sonra diplomasını alan göreve başlasa..
Hayat şartları artarken mesken sahibi olanlar sınırlanacak.
Evsizler aç, sağlık sorunlarının artışı artacak..
Aç kalan ne eder daha kolay kazanma yolunu seçer yanlış arkadaş yanlış çevredeyse..Mutlaka sosyal yönde desteklenecek yoksa çıkış yolu kaos olur..
Özenti aileyi bitirirken..
Gıdalar diğer sorunlarda üremeyi nesli azaltma yolunda..
Araştırılma sonucu üreme çocuk sahibi olma şansı %50 dendi bu sene araştırma sonucuymuş doğumlar azalıyor..
Diğer yanda hemcinslerin evlenmesi birlikte yaşam derken aile kurulması çocuk sahibi olma sevdirilme yerine sorun baş belası gösterilmekte..
Hayvan besleme, çocuk istemeden daha cazip görünüyor malesef çoklarına..
İnsanlık nereye gidiyor!
İnsanların kendilerine verdiği zararı hiç bir canlı veremez vermedi de.
Çoğu ülkede doğumu teşvik için bonus ikramiye verilirken..
Diğer yanda da daha anne hamile olur olmaz o bebek doğarsa çok şanslı..
Kirlenen doğa sağlıksız gıdalar..Annenin iyi beslenmesiyle sağlıklı bebekler doğar..
Maddiyat sarsıldıkça çokları evlerinide kaybedecekler borçlandırma ile ödenen faizleri karşılayamazken..
Stres depresyonla çok yoksullar, fakirler ve zenginler gurubu..
Arada yağıyla kavrulanlar denirdi onlar yok olmakta..
İnsanlar zaman gelecek ..Sadece yaşamak, ayakta kalabilmek için çoğu şeylerden fedakarlık etmek zorunda kalacaklar..
Gitgide azalan gıdalar..En önemlisi SU önlem alınmazsa bir bardak suyla gününü geçirmek zorunda kalacak belki insanlar..
Petrol toprak değil, su için savaşlar çıkar yakın gelecekte..
Dünya bize teslim edildiğinde cennet gibi güzeldi..Doğal her türlü gıdasıyla tertemiz havasıyla..
İklimler değişen hava şartları..Doğal afatlar insanlarda eksilen merhamet şefkat duyguları..
Yanında ki açken hissetmeyen lokmasını paylaşmayan oldu insanlar..
Hastasından,yaşlısından sorunlulardan kaçar haldeler..
İnsanlar merhamet şefkat korunmaya düştüğünde elinden tutulmayı beklerken bir köşede yaşadıkları gibi ölüp kayboluyorlar..
Bazan ümitvar olsamda gidişat maddiyatla maneviyatın çöküşü.
Zenginse yaşamaya hakkı var gibi görünenler..
Zayıf, fakirse haklı da olsa susarlar ya da susturulurlar..
Allah acıma merhametten yoksun etmesin hiç kimseyi.
Komşusu açken aç uyurken tıka basa yeyip mide zafiyetinden hastahaneye düşen..Ya da açlık hastalıkla inlerken yoksulluktan hayatını kaybedenler varken..
Kumar,modaya uyma durmadan tatil olmayanları düşünmeyip hor hakir gürdüklerini küçümsemeler..
Oysa verilen herşey emanet bizlere.
Can mal mülk hepsinin sahibi TEK MUTLAK OLAN ALLAH C.C Allah rızası için kardeşce insanca yardım edelim.
Allah rızasını gözeterek yapılan her iyiliğin karşılığını Rabbimiz kuluna gösterir.
Mümin emin olunandır.
.Yaşatın öldürmeyin..
Selamlaşın sırt dönmeyin..
İnşaallah kardeşce yaşamasını öğrenir insanlar..
Hayırlı cumalar..
Selâm ve dua ile..
Nigâr Bedirhan (Yegânem)