- 876 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
HER ERKEĞİ EVLENDİĞİ KADINDAN ALIP GÖTÜREN BİRİLERİ VARDIR!
HER ERKEĞİ EVLENDİĞİ KADINDAN ALIP GÖTÜREN BİRİLERİ VARDIR!
Erkekler iki türlüdür.
Bedeni kalıp, ruhu giden erkekler
Ruhu kalıp bedeni giden erkekler
Kadınlar da iki türlüdür.
Giden erkeğin sadece bedeninin kalıp, ruhunun her daim gittiğini bilen kadınlar.
Giden erkeğin sadece bedeninin gittiğini, ama ruhunun her daim yanında olduğunu bilen kadınlar!
O gün gelip çattığında, yaşam hem erkek için zordur, hem kadın için. Çünkü her ikisi de farklı eğitimin, farklı kültürün, hatta farklı farklı coğrafyaların yetiştirdiği bireylerdir! Ama bu iki farklı kutuplar birbirlerini çekmişlerdir!
Derken kaçınılmaz son! Ya da diğer bir deyişle; gönüllü esaret!
Ve ilk adım evlilik.
Her iki bireyin de onca yaşanmışlığı yok sayılır. bir anda bütün ezberler bozulur!
Her erkeği evlendiği kadından alıp götüren birileri vardır! Ama giderken bazı erkeklerin sadece bedeni kalır kadının yanında, ruhu gider.
Bedeni kadının yanında kalıp, ruhu giden erkeğin ne varlığının bir önemi var, ne de yokluğunun! O kadın için bir silüet, bir robot ya da et yığınıdır! Toplumsal baskıyı, çevre faktörünü yok sayarsak ki bunun her ikisi de geçerli bir sebeptir! Kadın, katlanıyorsa böylesi bir et yığınına, ya arsızlığından, vurdum duymazlığındandır, ya sabrındandır, ya da bir şans veriyordur! Ama hepsi nafile; Ruhu firari olan erkek, iflah olmaz bir harama alığmıştır! Başka bir tende, başka bir nefes çalıyordur.
Kadın herşeyi bilir. Ama kabullenmiştir bir kere. Adına ihanet der ve susar!
Erkek göğsünü gere gere, onursuzca çapkınlık!
Her erkeği evlendiği kadından alıp götüren birileri vardır!Ama
giden erkek sadece bedeni götürür, ruhunu her daim kadının yanında bırakarak!
Bi gidiş erdemli bir gidiştir, onurlu, vakar bir gidiştir!
Bu gidiş, aştır!
Bu gidiş, iştir!
Bu gidiş, vatan görevidir!
Bu gidiş, yaşama tutunmanın haklı savaşıdır!
Bu gidiş, kutsal bir mücadeledir!
Ekmektir!
Özgürlüktür!
Mutluluktur!
Bunca kavganın içinde erkek yanında sadece bedenini taşımaktadır! Kadınının yanına döndüğünde bedeni ruhuyla buluşur. Girdiği savaştan zaferle çıkmanın onuruhla, iç huzuruyla hak ettiği mutluluğu dolu dolu yaşar!
Kadın, bütün bu kavganın, bütün bu mücadelenin bir tutam mutluluk uğruna olduğunu bildiği için, eri, erkeği cephede çarpışırken, o da boş durmamış cephane taşımıştır. Artık ekmeğin, özgürlüğün ve mutluluğun tadını birlikte çıkaracaklardır!
Bilinsin ki her erkeğin bir gidiş sebebi vardır.
Bilinsin ki her erkeği evlendiği kadından alıp götüren birileri vardır!
Efkan ÖTGÜN