- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Sorulara cevabınız Nedir?
Var olmak ne ile nasıl olur? İnsan var olduğunu nasıl hissettirir? Her insan bu dünyada var mıdır? Yoksa şekli ile insanlığa yük müdür? Var olmanın gücü gereği nedir? Bir şeylerin temelinde zevk almak mı güç almak mı önemlidir? Başarmak için sonuca mı odaklanırız, yoksa bir şeyleri kazanmak kazanç sahibi olmak için mi başarmayı mı isteriz? Dünyamıza baktığımızda birde üretilenlere baktığımızda, neden bir birimizin vaktini öldüren gereksiz cihazlar veya birbirimizi öldürecek silahlar yaparız, buna bakarak insanın, insan olmadığını vahşeti ile insanlıktan çıktığı kanaatine varır mıyız? Özgürlük refah zenginlik küçük bir azınlığa layıkta, geride kalan insanlara layık değil midir?
Zenginlik bazıları için var iken, bazılarının fakir olmasında, sefalet içinde yaşamasına göz yuman zenginlerin, zengin iken mutsuz parayla saadetin olmayacağı bilmediklerinden dolayı mı, mutlu olamadıkları için mi fakirleri mutlu etmenin, dağıtarak paylaşarak mutluluğa erişmeye, zengin iken bile insanın her şeyden mahrum kalabilineceğini, yararlı amaçla yararsız amacın sonucundan mı mutsuzdur acaba zengin olanlar? Haydi, boş durmayın sizde bir katkı sağlamak için düşüncelerinizi yazın… Selamlarımla.
Âşık Gülveren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.