Ağlayan Kalbin Görünmeyen Göz Yaşları
………… İçim yangın yeri boğuluyorum gözlerim dolu gibi yağıyor ciğerim paramparça gökyüzündeki sisler düşmanca sarmış yaralı duyguları mı . Çaresizce çırpınan dilim feryat figan bağlıyor sözlerimi ,artık kimseler duymasın diye.Geleceğim tüm hayallerimi karanlığa doğru sürüklüyor nefes nefese, sevgimin çığlıklarını sadece kendi içim de duyacağmı kadar var gücüyle bütün bedene yayarken şafak doğmadan götürüyor sonu mu bilmediğim bir kaosa doğru.
Çünkü tan yeri ağarınca yine umut belirtilerine sarılıp duygularıma yenik düşme korkusu var için de.
…………Oysa ki kim istemez yeni umutlar peşinden gidip nefis denen olguya teslim olarak şuursuzca ve doyumsuzca yeni hayatlar kurmayı olmadı yeniden denemeyi hele de ömrünün son çeyreğine girdiği bir zaman da.
Dönüp arkama doğru baktığım da kaybettiğim onca zaman’a ve berbat geçirdiğim sadece ve sadece nefes almakla yetindiğim hayatımın çileli izlerini düşüncelerim de taşıdığım halde kurtulmak için hiç çaba göstermememi bazıları gibi enayilik olarak algılamadan yolumu da hiç kirletmeden devam etme hırsı ve azmi içerisinde devam etmenin mutluluğunu yaşamak tek arzum olarak çıkıyor karşıma.
…………..Şaşıyorum kendime dönüp bakıyorum hangi dünyada yaşıyorum her şeyi görüp algılıyorum da.Kendimden şüphe etmemek için.
Oysa ki dünya için de kendime kurduğum dünyanın kurallarını ve yaşam tarzımı çok iyi biliyorum.bazılarına aldatmaca gibi görünse de ben o gerçekle yaşıyorum.
………….Ayna kullanmadan gözlerimi indiriyorum tüm vücuduma hücre hücre gezdirerek en ince ayrıntısına kadar inceliyorum kendimi.Bazen takıldığım yerlerde günlerce ve haftalarca kalıyorum öz eleştirimi bitirip gereken yerlerde ki yanlışlıkları düzeltmeden geçemiyorum.
İnsanların bana şüpheyle yaklaşmasını beklide hazmedemediğim içindir bu kadar duygusal ve şüpheyle yaklaşanları çok sevmem sevgimi yok bilseler bile artık sevgimin büyüklüğünü ben bile tahmin edemiyorum.
Muhtar Gazi TOPAL
MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.