- 656 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ ÇOOK
Günaydın
Havalar gibi insanlarda gün gün değişime uğradı...
Ne çok şey değişti hayatımızda..
Eşyalar değişti önce... Hayatımıza teknoloji girmeye başladı sinsice
Anlayışlar değişti özençler arttı
Yetmedi hiç bir şey
Her artı
Bir eksi yarattı..!
Gitgide mutsuz insanlar çoğaldı..
Her üşüdüğümüzde sımsıkı sarıldığımız çocukluğumuzda ki o sımsıcak anılar kaldı.
Değişime teslim olmayan..!
Beni bu düşüncelere iten
Akşam yağan kar
sabah açan güneşti...⛅
Ahh havalar...
Sanırım havaları örnek aldı insanlar...
Gülümseyin hayatın acı tatlı gerçeklerine 😄
Çok sey değişti çoooook
Hadi,
____ Gün aydın olsun hepimize
Ve asla UNUTMAYIN
Bir GÜN AYDIN ardına saklanır tebessüm dudaktan çıktığı anda
’ bir güneş de siz olursunuz etrafınıza ..
Tıpkı çocukluk anıları gibi koruyun gülüşlerinizi
23 Kasım2017/ VAN
Canan EREN
Saat:08:35
YORUMLAR
Selamlar,değişen dünyayı analiz etmemi hatırlattı bu anlamlı,yaramıza parmak basan vede günümüzü anlatan yazınızı okuyunca...Gelişen teknoloji biz insanlardan hatta tüm canlılardan birşeyler alıp götürdü ve götürmeyede devam ediyor.! Baş döndürücü bir şekilde gelişen tenoloji ilerde tedavisi mümkün olmayan hastalıkların yanında önlenmesi imkansız olaylarada gebe olacağa benziyor! Güzel bir yazıydı kutlarım zatalinizi,selam ve saygılarımla.
Canan EREN
Selam ve Saygılar dost yüreğinize
Değişmeyen tek şey hayvanlar, o masumiyet azla yetinme, hırs denen bir şeyle ilgili olmama, yarı aç yarı tok ömür...Selam ve saygılar.
Canan EREN
Saygılar
çok doğru Hanımefendi,İnsanlar Teknolojinin esiri oldu,maalesef milli ve manevi Değerlerimizde çok zayıflamalar var. okullarımızda ilim ve irfan Ahlak,edep zayıfladı eğitim seviyesi her gün,zayıflıyor, aşağı düşüyor. maalesef insanımız bilgisayarın robotu olma yolunda...kısa yoldan emeksiz köşe dönme arzu ve istekleri çoğaldı,Allah gençlerimize ilim,irfan,Ahlak,edep yolunda gayret göstermeyi,başarılı olmayı nasip etsin Dua ve selamlarımla.
Canan EREN
Saygı ve Selamlar dost yüreğinize