EKMEK HAFİFLİYOR MUŞ
EKMEK HAFİFLİYOR
Ekmek israfı çok oluyormuş, ekmek 250 gramdan 200 grama fiyatı 1lira oluyor ekmek israfına çözüm bulunuyor inanalım mı?
Fakir fukara, garip gurabanın tek umudu zor bula bildiği ekmeği, fazla israf oluyormuş gramajı düşürülerek israfı önlenmiş ülkem tasarrufa yönelmiş inanalım mı?
Ekmek ülkemizde kadınlara kilo aldırıyormuş, çocuklarda hazımsızlık yapıyormuş gramajı düşürülerek ekmeğe yüklenen zandan ekmek kurtarılıyor, gramajı ağır olan ekmek hafifletiliyor 250 gram dan 200 grama düşürülüyor ekonomideki yükü azaltılıyor inanalım mı?
Saman yurt dışından bulgaristandan ithal edilirken beş babayiğit kendi otomobilimiz için kolları sıvadı et yurt dışından ithal edilirken, hatta insanlar vücutlarına et sararak kaçak ülkemize sokarken kefende KDV alınırken mücevherat vergiden muaf tutulurken, çiftçiye traktöre 5.5 liradan mazotu gemicilere 1 lira ya mazotu verirken ülkemizde 250 gram ekmek fazla ağır görülerek 250 gramdan gramajı 200 grama düşürülerek, ekmek israfı önleniyor ekonomideki yükü azaltılıyor inanalım mı?
Ben inanmıyorum, ahmak değilim, çünkü gerçekleri gördüğüm gibi bizzat günlük hayatımda yaşıyorum zorlukları altında emekli maaşımla bocalıyorum
Umudumuz olan ekmeğimize yüklenen örtülü gizli zam diyorum
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
şair67
Pişkin,fütursuzca üstelik kızarmadan bozarmadan halkın gözünün içine bakarak algı yaratarak bu halk ahmak ya!....
Duyarlı engin yüreğinize saygı selam
"Önce ekmekler bozuldu sonra her şey" Oktay Akbal..Ne büyük insanlardı Onlar ki bu ülkeye büyük geldiler..Ne güzel insanlardı Onlar ki beyaz atlarına binip gittiler..Ülke cumhuru "beyaz ekmek yemeyin" dedi halkına.kalitenin düşüklüğünü ve halkının zenginliğinden yastık altındaki ziynetlerden de haberdardı..Vız gelir bu yüce halka ekmeye yapılan zamlar..
Varol Yoldaşım Sevgiler asil yüreğine..
şair67
iyiki varsınız aşk ile
DEVRİM DENİZERİ
Yapmayın yahu! bir kez olsun şu halkın nasıl kurnaz nasıl uykucu nasıl uyanık ve popo kılına vurgun bir güruh olduğunu anlayın artık,
KENDİNİZİ ÖVE ÖVE BU HALLERE DÜŞTÜNÜZ YAHU!