- 526 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Adliye koridorların da delirdim!...9
Kancıklar misali kapalı kapılar arkasında dala vere çevirmiyorum.
Bazen kimsenin olmadığı yerde neler kazanılıyormuş ama sonunda zararını birileri ödüyor benim gibi.
Neeeeetçeeeeen beeeee gardaş neeeeetçeeeeeen!
İnancın da nefsini bilen ALLAH’INI tanırmış.
Peygamber efendimiz bir hadis-inde ne diyor?
“Kim gerçekler karşısında susarsa dilsiz şeytandır”
Şimdi buyurun hele buyurun satmış olduğunuz komşunuzun meydan sofrasına afiyet olsun buyurun, buyurun afiyet olsun yiyin.
Gel sonunu görmediğin menzile koşma.
Kancıklığı hak sanıp inancından şaşma.
Komşuna kapını kapatıp değerini düşürme.
Komşu sohbetine fiyat biçilmez demişler.
Komşunu seviyorsan sözünü kalbinle dilinle.
Bilmediğin gerçekler vardır gönüller içinde.
Saygı zatınsa komşuluk şerbeti bade.
Şeker şerbetinden söz tatlı demişler.
Şeytan meclislerinde yapmış oldukları inanç dışı medeni kanunların da eziliyorsun.
Kanunlar medeni olsun dursun hayvanlar medeni edilemiyor ki.
İnanç yoksulları söyler bilmez değerini.
Kalpte batıllık varsa eğrilir doğrulamaz ki.
İkiyüzlüler asla cennet yüzü göremezmiş.
İçi dışına uymayana münafık demişler.
Hey meydan sahtekârlık meydanı değil halk meydanı.
Fani dünyanın sonunda var ölüm.
Çarkı dönmez olur devri âlemin.
Kulun ALLAH’A hizmet etmekse muradı.
Kulun vazifesi doğru ibadet demişler.
Eğer siz bu Pazar da alacak bir şey bulamıyorsanız.
Aferin, aferin!...
Bizim köyde ki komşulara yaklaşıyorsunuz demek.
Üzülmeyin pek yakında size de yeni bir unvan verirler, nah şöyle yaldızlı süslü püslü kolay değil bu unvanı almak merak etmeyin.
Kahpelerin sermayesi doğruluk olmazmış nedense.
İnanç her yerde olmuyormuş sermaye.
Eğriliğe emek şeytanın özü çekermiş.
Doğru sözün fiyatı olmaz demişler.
Bunların inançlarının eksikliğinden dolayı kendi şeytanlarını Müslüman edemiyorlar ki başkalarına yardımları dokunsun.
Samimi olarak isteseler ALLAH yardımcıları olur nefislerini İslam ahlakıyla süslerlerdi.
Pisliği kaynatsan ocakta olur mu şeker.
Hayvan eşeğin huyu cinsine çeker.
Doğru mertlik adi kancıklık eder.
İnsan sözüyle dilinden bağlanır demişler.
Neler var, neler! Yok diye bir şey yok.
ALLAH!...
Karıştır, karıştır al parana göre değil duyduğun kadar Pazar inandığın kadar gerçek şerefsizlik kadar hile.
Karıştır babam karıştır, hııı!...
Sözüm kıymet bilen için harmandır.
Tohum harmana hasat ürünü getirir.
Dünya hanından kervanın yola çıkınca.
Nasibini alır eken biçer demişler.
Peygamber efendimiz (s.a.s) diyor ki: “bilgisiz kur-an bir işe yaramaz!”
Oturur kur-an okurlar bilmezler değerini.
Şerefsizliğe katmışlar ilimlerini kancıklık ilmini.
Kahpe sahte sofular gönül yıkılır mı?
Hak pazarın da komşu satılmaz demişler.
Her türlü zararlı anlayışla hile ile kaçak yolları kesmek edepsiz düşüncelerin hayâsızlık doğrultusun da.
Kendi kanunlarının dizginlerini ellerin de bir kukla gibi oynatmaksa hünerleri sanatlarıyla önlerine çıkanlara karşı değiştirip işlerine geldiği gibi oynatıp göstermek.
Ve böylece benim görevime düşense sergilemek.
Acı tatlı yalan gerçek olmuyor.
Hile Hakk’a karışmış gördüm seçilmiyor.
Zaman değişti münafığa Müslüman deniyor.
Dünya fani imana servet demişler.
İnsanın bir anda nefret etmiş olduğu kinden sonra kopan komşuluk baplarını bağlaması daha mümkün olmuyor.
Emanet canımız alınır toprağa karışırız.
Mezarımızın başında dertli bülbüller ötüşür.
Vasiyetim mezarımın taşına SATILMIŞ yazın.
Âlimler vasiyetleri yerine getirin demişler.
Hoşunuza gidiyor mu şimdi cemiyet meydanların da rezil olmanız.
Hadi!
Buyurun, buyurun!
Arabistan kumunu gördü çiğnedi kiminiz layık olduğunuz yere bakın şimdi.
Okuduğunuz kur-an çiğnemiş olduğunuz kum hacılık unvanınıza yakışıyor mu?
İçlerinde ki görünmeyen ormanda ki vahşi hayvan nefislerinin arzularını yok etmedikçe yoldaşları şeytan olduğu müddetçe bumlar gibilerden bir bok olmaz yahu.
Var ömrün sonunda acısı olan ölümde var.
Onun ötesin de kabir azabı daha sonra da mahşer meydanı var en zoru da sırat köprüsü de var!
Ya unuttuk Barış’ı unuttuk! Ne diyordu?
Yaz tahtaya bir daha.
Tut defteri kitabı.
Sarı çizmeli Mehmet ağa.
Bir gün öder hesabı.
Benim için her gün bir önceki gün gibi değil artık gelecek yarınlar da giden dünlerden farklı olmayacak.
Bütün ümitlerimi kaybettim tutacak bir dalım kalmadığını anladığım zaman başka şeylerin de anlamı olmaz.
Ondan sonra artık bir deli olursun benim için yaşamı ifade eden bütün ümitlerimi kaybetmişim.
Bu kahpeler benim kadar gerçekçi olamazlar deliysem bile kimseye arkadan kahpelik hançerini vurmayı beceremedim.
Kölelik sistemi Kur-an’ı kerim yasaklamış olsa da uşak olarak yaşamaya nefislerine mahkûm şeytanın ordusun da nefer olurken özgür sistemleri kilitleyip çalışmaz duruma getiriyorlar.
Çalışmaya kalksa da kanun ve yetki adına ipotek altına alınıyor buyruk altında kanunların yetki hükmü çalışmıyor.
Nedense kanun yasakları gerçekleri susturmaya savunma hakkı bile vermiyor neden?
Aldatılan kanunlar bunları korumaya alıyor.
Kişilik hakları varmış gerçekte olan kanun ve insan hakları nerede kayboluyor o zaman?
Artık deli aklımda dostluğun türlü renk, renk çiçekleri açmıyor zavallı gönlüme komşuluk güneşi doğmuyor.
Bunlarının yaradılışının sırrını bir türlü deli aklım almaz oldu cenabı ALLAH yeryüzüne ne güzellikler yaratmış ama…
Şeytanı da o yaratmış ilahi hikmet sırrında da saklamış.
Bazı kancıkları da şeytan soyundan yaratmış elhamdülillah!...
Düşmanlık edenleri sevip zulüm edenlere de dua edecek değilim.
Akıl hastalığı bir kişinin kendi önbelleğinde meydana gelen radikal bir değişim olarak tamamlamayabilirsiniz, çünkü deliliğin siyah bir tabut örtüsü vardır.
Artık benim için hiçbir şeyin önemi yok.
Şimdi ise yazıp okuyup söyleyip deliliğin tadını çıkarsam suç mu?
Şiir yazmak okumak özgürlüğün doğal bir anlatım şekli ise özgürüm şiirler yazıp okuyorum.
Fiyat verme değerli söze.
Komşu komşunun külüne muhtaçmış.
Kıymet verme değer bilmeyene.
Kendine değerli komşu seç.
Hani şu yeminli doğrular acaba hangi yazarın kitabına yemin ettiler!..,
Akıllı şeytan doğruları her şeyin adına kader kısmet talih şans nasip adını verir suçu yine sana yüklerler de bana da bu dağılım da düşen ise onun bunun çocuklarının vermiş olduğu pay ister kabul et ister etme!