- 421 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-8
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-8
ŞEMDİNLİ YOLUNDA
Ekibe Cemşir’le Uygar’ın katılmasıyla sayımız sekize çıkmıştı. Uygar Jeepi kullanıyordu. Cemsir’de kılavuzluk yapacaktı. Saat onda hareket ettik Arkamızdan bize refakat eden jeep geliyordu. Yolun yaklaşık kırk kilometresi olaysız geçti. Ne olduysa bir anda oldu. Çapraz ateş altında kaldık. Başımızın üzerinden vızır, vızır kurşunlar geçiyordu. İlk vurulan Hazal Komiser oldu. Heval’in çığlığı ile o tarafa baktım. Hazal komiser Heval’in kollarında idi. Heval’’ Ölme Hazal daha seninle kozlarımızı paylaşacağız’’ diye söyleniyordu. Bizde kendimizi toparladık ve ateşe karşılık vermeye başladık. Kısa bir çatışmadan sonra etrafı sessizlik kapladı. Hainler sırra kadem basmıştı. Yirmi dakika sonra Şemdinli’den içeri girdik. Hemen karakolun önüne yanaştık Ambulans hazır bekliyordu. Hazal’ı Ambulansa aldılar Heval Hazal’la gitti. Atıf Hansa’yı yanına alarak Kalaycı Musa’yı bulmak için çarşıya çıktı bende Tugay Baş komiserle uzaktan takip etmeye başladık. Atıf bir dükkândan içeri girdi.
Atıf_ Kalaycı Musa nereye saklandın be adam. Çık ortaya yoksa ben çıkaracağım seni.
Kalaycı Musa_ Vay, vay, İstanbul efendisi sen buralara gelir miydin?
Atıf_ Çok konuşma da çayları söyle.
Kalaycı Musa_ Başım üstüne arkadaşım. Ulen çırak kap gel üç çay.
Çaylarımızı ağır ağır içtik Hansa Baş komiser Kalaycı Musa Hansa ile benden daha iyi anlaşıyordu. Birden Hansa’ ya dönüp
Kalaycı Musa_ Jera beje bila emanetemin bı de de ( Söyle emanetimi versin.)
Hansa_ Emanete çı ( Ne emaneti.)
Kalaycı Musa_ Eski bir para.
Hansa cebini karıştırıp parayı buldu ve Kalaycı Musa’ya uzattı. Musa parayı alıp cebine attı.
Rıfat_ Sor ona Kalmuk nerede?
Hansa_ Kalmuk Lı Küdereye
Kalaycı Musa_ Anadağ Dikevi gürd mala evvil. ( Anadağ Köyünün girişinde ilk ev.)
Hansa_ Sağol Musa çok yardımcı oldun.
İlk firemizi vermiştik. Hazal Komiseri Şemdinli yolunda Heval Baş komiserin kollarında kaybettik. Heval Baş komiser daha sonraları da aralarında geçen meseleyi hiç açmadı ve suskunluğunu korudu. Şimdi bir tek iş kalmıştı Kalmuk’u ele geçirmek. Zaten onunda kaçacak yeri kalmadı. Uzaktan uzağa gözaltında tutuyorduk. Hansa Baş komiser bir türlü Harekete geçmemizi istemiyordu. Bizim bilmediğimiz bir haberi bekliyor gibi bir hali vardı. Sıkıntıdan patlayacak hale gelmiştik.
Atıf_ Daha ne bekliyoruz Hansa?
Tugay_ Rıfat doğru söylüyor daha ne bekliyoruz adam kaçacak elimizden.
Hansa_ Merak etmeyin bir yere kaçamaz az kaldı sabredin.
Ertesi gün bir çocuğun otelin lobisine gelmesiyle Hansa’nın hareketleri değişti çocukla konuştuktan sonra yanımıza gelerek’’ Hadi bakalım harekete geçiyoruz. Beklediğim haber geldi Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin. Silahlarınızı kontrol edin silahlı çatışmaya girebiliriz.
Atıf_ Bir dakika, bir dakika böyle
paldır küldür olmaz bir plan yapalım.
Büşra Baş komiser_ Şuna bak kendini polisçilik oynamaya iyice kaptırdı.
Atıf önce iki guruba ayrılmamız lazım. Bir gurup ön tarafı tutmalı diğer gurup arka tarafı tutmalı. Neyle karşılaşacağımız belli değil.
Heval Baş komiser_ Galiba Atıf haklı kaldı ki içerde kaç kişi var bilmiyoruz.
Hansa Baş komiser_ Bakın burası önemli. Tamam, Atıf senin dediğin gibi olsun. Biz ön tarafı tutarız. Arkamızdaki ekip arka tarafı tutar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.