- 456 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAĞLIKLI BİR HASTALIK: İLETİŞİM EKSİKLİĞİ
Toplum olarak sağlıklı bir hastalığımız var: İletişim eksikliği.
Kişinin kendindeki iletişim eksikliği ÖZGÜVEN eksikliğine sebep oluyor.
Kişinin ailesi ile olan iletişim eksikliği RUHSAL BUHRANLIĞA sürüklüyor.
Kişinin çevresi ile olan iletişim eksikliği SEVGİSİZLİĞE yol açıyor.
Ve kişinin toplumla olan iletişim eksikliği KISKANÇLIĞA yol açıyor.
Bu tür sıkıntıları gidermek için en önemli çare narsist
olmamak.
Fırat SÖYLEMEZ 7.11.2017 (11:10)
YORUMLAR
Doğru iletişim tekniği kullanılarak çözülemeyecek sorun, karşındaki insana yaptıramayacağın bir şey veya yönlendiremeyeceğin bir durum yoktur diye düşünenlerdenim.
Ne kadar doğru yazmışsınız iletişim eksikliği halinde oluşan durumları. Kimisi ben karmaşığım karşımdakinin basit düşünce yapısına ayak uyduramam diyor; kimisi ben düz bir insanım doğruları dik söyler, kurallarıma göre oynamayanı uzaklaştırırım diyor kimisi de ben o kadar emek sarfettim kendime O bir düşünürken ben beş düşünüyorum, benim dediğim doğru neden niçin açıklaması yapamam; bu konu böyledir çözümü budur ve benim dediğim doğrudur diyor.
Tüm bunların sonucu da ötekileştirme çekirdek aileden başlayıp topluma yayılıp; biz dünya insanlarını yalnızlığa mahkum ediyor. Her birimiz ne mükemmeliz, ne hoşuz, ne doğruyuz, ne haklıyız, ne çok biliyoruz ve ne çok ama ne çok yalnızız...
Teşekkürler yazı için
Saygılarım dostlukla
fırat söylemez
İpekyildiz
Saygılarım dostlukla