- 696 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah C.C.’ın İradesi Hayatın Yaşamın Dışında Değil Her Zaman İçindedir Çepeçevre Sarmıştır
İnanın ki şer güçlerin şerle olmalarının tek bir sebebi ve hazımsızlığı vardır o da, takva sahibi izan sahibi kişilerin, hakka yakın ehli olan kişilerin kendi oyunlarını anlamaları ve bozmalarını görmeleri ve hissetmelerinden başka hiçbir şey değildir… Her zaman her yerde Hak ile birlikte olduklarının farkına vardıkları bu insanları, yolundan döndürmek mümkün olmayacağını ölümde olsa kendi oyunlarını bozacağını bilmelerinin gerçeği şoku, şer güçlerini böylesine zalim insanlıktan çıkarmış, sadece ben kazanırım ben ben mantıklarının yok olduğunu gördükleri anda, son bir hamle ile hem nefretlerini hem de kendilerini bitirir ve yok olurlar.
Böylelikle bilemedikleri her insan satın alınamaz sözünün ne anlama geldiğini idrak etmeye başlarlar, lakin uyanmaya başlamazlar hep yıkılırlar… Müslüman olmanın ne anlama geldiğini idrak eden insanların yürüyüşü, onları tedirgin etmiştir. Tüm insanları uyandırarak yanlarına almalarından ve tüm varlıkları ile Allah’a teslim olduğunu fark ettiklerinden dolayı, bu kadar hırçın koltuklarına bu kadar sıkı sarılarak nefreti kini kusmaktadırlar, Müslüman bilir ki Allah’ın iradesi hayatın yaşamın dışında değil her zaman içindedir çepeçevre sarmıştır, Allah c.c. yardımı ile tüm şer güçlerin şer güçleri oyunları yıkılmalıdır buda Allah’ın takdiridir kulundan istediğidir vesselam.
Mehmet Aluç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.