- 1154 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Seveceksen Haddini Bilen Kadını Sev
Haddini bilen kadını sevmek zordur.Ne kadar yiğit olursan ol,bambaşka bir yürek ister böyle kadını sevmek.Çünkü haddini bilen kadın hangi taşı sıksa suyunu çıkarır,kimseye eyvallahı olmaz.
Sevdanın,acının,ihtirasın ,tutkunun en dibini de en yücesini de görmüş kadındır haddini bilen kadın. Böyle bir kadını elinde tutacak duyguya sahip olmak lazım.Kandıramazsın,aldatamazsın,seviyormuş gibi yapamazsın,çünkü afili sözlere kanmaz.Yalanını ayağına dolaştırır,daha sen kapıdan çıkmadan nereye gideceğini,ne yapacağını anlar, bir adım sonrasını bilir.
Böyle bir kadın kendi istemediği sürece başını önüne eğdirip, susturup, laf dinletemezsin. Senin haberin bile olmadan açığını, eksiğini bilir ve suratına suratına çarpar isterse. Zordur haddini bilen kadınla geçinmek, bir kere kavanoz kapağını açmak için sana ihtiyaç duymaz,gerekirse kırar o kavanozu ama sana açman için ağız eğmez.Trafikte sıkıştırmaya çalışan maganda şöförleri görünce eli ayağı bir birine dolaşmaz, arabayı üzerine üzerine sürer.
Düzgün olur böyle kadınlar,yapmacık davranmaz, koluna yakışanı takar,yanına yakışanla gezer.Son derece kibardır,alçak gönüllüdür ama gerektiğinde diline en okkalı küfürü de yerleştirir ama asla avama kaçmaz.
Gerektiğinde çeker şalvarını hamurunu da yoğurur,kazma küreği alır tarlada da çalışır,kimseye boyun eğmez. Gerektiğinde makyajını yapar, en şık şekilde giyinir. Sokakta yürürken dik yürür, öyle dümdüz,Sağa sola yalpa yapmadan,kalça kıvırmadan. Kaldırım taşlarının göbeğini sökercesine ,sokakların ciğerine basarcasına gider.Kimseye yanına yanaşma cesareti vermez.
Seveceksen haddini bilen kadını seveceksin.Zor olacak ama,adam olduğunun farkına varacaksın.
Mehmet Zafer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.