- 637 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Burası Türkiye...
Türkiye burası..
İslamın bayraktarlığını yapmış, kutsal emanetleri koynunda barındıran, Peygamberin sözüne mazhar olmuş vatan burası, Peygamberler diyarı, evliyalar yatağı Anadolum burası..
Doğruluğun, vefanın, saygının, sevginin yoğunlaştığı topraklar burası...
Yedi düele ilahi kelimetullah’ın adalet, barış ve refahın yansımalarını nakış nakış işleyen güzide, kadim bir medeniyetin yuvası burası...
Bizi bize kırdırmak isteyenlerin eksik olmadığı, yurdumuz üzerinde kirli emelleri olan karanlık oyunların kol gezdiği parça parça bölünmesini isteyenlerin göz diktiği mübarek ülke burası..
Dinin, dilin, kültürün, medeniyetin, geleneklerin yok edilmesini kafaya koymuş, şer odaklarının ve piyonlarının cirit attıkları talihsiz asil topraklar burası..
Kadına, çocuğa, ihtiyara, mazluma, güçsüze kucak açmış, merhamet ve şefkatinde kusur göstermeyen necip milletin var olduğu vatan burası..
Emperyalizmin, kapitalizmin sömürgesi altına sokamadığı, fakir ülke ve insanları doğal kaynaklarıyla birlikte sömürgesine sokmayı düşünmeyen, düşenlerin eli, ayağı, dili olmayı içine sindirmiş kutlu bir diyar burası..
İslamı, insafı bol, tarihi geçmişi onurlu, zulmetmeyen şanlı mazisinde leke bulunmayan anlı ak, başı dik yağızların anayurdu burası...
Burası Türkiye...
Kıymetini bil ki, kıymetin bilinsin..
Dua ile..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.