görünen güzellikler görünmeyene mağlub olur zamanla..!
bir insan var
sevmeye önce kendisinden kendisiyle başlar mesela.
bir zaman sevgiler birikir kendi yüreğinde.bir kaç karar alınır aklıyla mantığında.
bir tarz oluşur zaman içinde ve zaman akışıyla.
beden yetmez..yürek taşar..gönül yayılır aklın önünde göstere göstere.. bana bir arkadaş..dost..yakın..sevgili..tanıdık BUL DİYE..!
böyle başlar başkalarının başkaca hikayesi..!
görünen güzelliklerden yola çıkılır..görünen güzelliğin hissettirdikleriyle devam eder güzelliklere kavuşma hevesleri..heyecanla ve şevkle..istekle ve keyifle.
budur normal hayat içinde İSTENEN SEVGİLER çeşitlemesi.
bir zaman geçer..bir vakitlere gelinir
görünmeyen görüneni baskılar..alteder hatta.görünmeyenlerin sözlere dökülüşü yargılanır..sorgulanır gerekiyorsa gerekliyse hatta ve hatta gereksizce infaz da edilir insanlar..sevgiler..beğenilenler..
işler değişir..zaman akar gider..mevsimlere göre değişir düşünceler.
yeni değerlendirmeler..yeniden değerlemeler yapılır da yapılır.
ilk düşünceler değişince her şey ama her şey değişmeye başlar sözlere dökülen ne varsa hepsinde.
değişenler görünen güzelliklerin görünmeyenine odaklanır her nedense..
değişen düşünceler...sevilen görünen güzelliklerden uzaklaşır derinden derinlere...
bir savaştır bu aslında. içler dışlar savaşı.
dış kaybeder genellikle..izin verilirse..gereği yapılmazsa..duygular doğrulanmazsa..fikirler düşüncelerle didiklenmezse...İNSAN İSTERSE KISACA...
insan ister sever..
insan ister sevmez ..!
BÖYLECE DEVAM EDER İNİŞLİ ÇIKIŞLI karışık çelişkili yaşayışlar..!
BİR DÜZELTİCİ ARAYANA BULANA KALMASINA hevesli olana kadar..
düğümler çözülecek..kilitler açılacak
her şey yeniden görünen güzelliklerden başlatılacak tekrar ve defalarcasına..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.