- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ ANLATABİLMEK İSTERDİM OYSA✓
✓ ANLATABİLMEK İSTERDİM OYSA ✓
Karşımda değil, ısrarla karşıda duran o zihni karmakarışık insana; öyle çok anlatabilmek isterdim ki hayata dair düşündüklerimi, anlatamam.!
Meselâ; meselenin sadece üç kuruş para olmadığını..
Meselâ; fırdöndü gibi oradan oraya dönerek değil, bir duruş ve düzgün bir karakter ile insanın saygınlık kazanabileceğini..
Meselâ; ben buradayım görün beni diyerek saçma sapan sözlerle kıçını yırtarak değil, içten ve samimi bakan gözlerle bakınca hayata, herkesin; bakın! O orada diye parmakla gösterilecek kadar kocaman bir yürekle gerçekte orada olunabileceğini..
Meselâ; nasihat vermek için pişmiş, yol yordam göstermek için görmüş, sayılmak için sevmiş, sevebilmiş olmanın; olmazsa olmaz tek gerçek olduğunu..
Meselâ; insanın giyindikleri ile değil hayata karşı direndikleri ile takdir edildiğini ve bu direncin her bedende bir başka kabuk tutmuş yaraya sebep olduğunu..
Meselâ; meselenin bomboş ve sadece konuşmuş olmak için değil, gerçekten bir fikir ortaya koymak için alfabedeki yirmidokuz harfle cümleler kurmanın lüzumunu...
Meselâ; bugün gördüklerini, daha dün yaşadığı o çaresiz sessizliğini unutarak ve cahilce irdeleyerek değil, dünde kalanların kendine kattıklarını, bugün şahit olduğu dününe benzer olandan çıkarmanın gerçekte adamlık ve erdem olduğunu..
Meselâ; kendi yarınının da yarım kalabileceğini düşünerek, bugün yarım kaldım hissine kapılanın, o eksik olanını unutturma gayretinin; Allah c.c katında çok büyük sevap olduğunu...
Mesela; adam olmak için önce insan olmanın ve insana yakışır bir şekilde nefes alıyor olmanın önemini...
Meselâ; "akıl yaşta değil baştadır" atasözünü, yaşadığını zannettiği her yıla tokat gibi yapıştırmayı ve ona onun anlayacağı IQ seviyesine göre bir izaha sahip olup herşeyi bir bir anlatabiliyor olmayı ne kadar çok isterdim..!
Bilmem anlatmak isteyip aanlatamadıklarımı anlatabiliyormuyum?
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.