- 443 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
]NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-9
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1
Bölüm-9
Bu adamı boşuna öldürmediler. Ama niçin? Elimizde kısa bir nottan başka bir şey yok. Merkeze dönerken yolda fikrimi değiştirip, Ulvi Dedenin mekânına geri döndüm. Aynı bıraktığımız gibi idi. Işığı yakmadan divana oturup düşünmeye başladım. Burada olması gereken ama bizim bulamadığımız bir şey vardı. Neredeyse düşünmekten başıma ağrılar girecekti. Bıraktığımız notu almak için kasayı yeniden açtım. Elim kasanın içinde madeni bir şeye çarptı. Hemen cebimden kâğıt mendil çıkararak Sert nesneyi aldım.
Şaşkınlık içinde üzerine bulaşmış olan yeni kurumaya başlamış kanlı bir bıçak tutuyordum. Demek bizden sonra biri veya birileri buraya gelerek bıçağı kasaya bıraktı. Birden sırtım buz gibi oldu. Gelen şahıs belki de şimdi beni gözetliyordu. Kâğıda yazılı olan notu ve kamayı alarak dikkatlice çantama koydum. Sessizce cama yaklaşarak dışarıyı görmeye çalıştım. Gözüme çarpan hiç bir hareket yoktu. Aldıklarımın resmini çekerek aceleyle yeniden kasaya bıraktım. Kasayı sessizce kapatarak Merkeze doğru yola çıktım.
Merkeze geldiğimde Sedat Amir kazayı gören tanıkların yazılı ifadelerini alıyordu işi bitince yanıma geldi.
Sedat Amire_ Gel bakalım Büşra bugün olanları bir de senden dinleyeyim.
Büşra Baş komiser_ Durum iyice karıştı Amirim. Bay Robert’i öldürdüler. Ama sıkı durun çok önemli bir gelişme var. Yalnız Heval Baş komiserde duymalı.
Sedat Amir_ Hemen çağırtayım.
Biraz sonra Heval Baş komiserde yanımızdaydı. İkisi de meraklı gözlerle bana bakıyordu.
Sedat Amir_ Evet seni dinliyoruz Baş komiser.
Büşra Baş komiser_ Biliyorsunuz bugün Bay Robert, her ne kadar kaza anında yanında bulunmasam da, bir cinayete kurban gitti. Olay yeri ekibi ile beraber Seçkin Komiser geldikten sonra, buraya gelmek için yola çıkmama rağmen son anda vaz geçerek Ulvi Dedenin mekânına gittim. Kasayı yeniden açtım. Kasada dosya kâğıdının yanında daha kanı kurumamış bir kama duruyordu.
Heval Baş komiser_ Nasıl yani oraya bizden sonra giren mi olmuş?
Büşra Baş komiser_ Bize düşen oraya giren çıkanı kontrol etmek için gözaltına almamız lazım.
Sedat Amir_ O iş bende bir kaç tane sivil gönderirim. Yirmi dört saat nöbet tutarlar
Büşra Baş komiser_ Buda kamanın fotoğrafı amirim. Ulvi Dededen haber var mı?
Sedat Amir_ Yarın gidip yoklayacağız durumu nasıl. Şimdi siz ikiniz gidip Bay Robert’le diğerlerinin dosyalarını getirin yeniden inceleyelim.
Akşam geç vakte kadar emniyette çalıştık. Sedat Amirimin onayıyla da kapanan dosyayı yeniden açmaya karar verdik. Bütün şüpheler Kayserili Atıf’ın üzerinde toplanıyordu.
Sedat Amir_ Bugünlük bu kadar yeter. Yarın hastanede buluşuruz.
Eve gittiğimde annemi diken üstünde oturur buldum. Beni görünce söylenmeye başladı. Henüz esas tehlike kendini göstermemişti. Sercan salonun kapısında göründü. Kaşları çatık olarak bana bakıyordu.
Büşra_ Tamam, tamam hatalıyım. Haber vermedim. Haber vermeliydim ama fırsat bulamadım. Bugün eski bir hesabı kapattım. Hepsini sırayla anlatacağım.
Anlattım, annemde Sercan’da ben anlattıkça renkten renge girdiler. Annem’’ Ya o adam seni vursaydı biz ne yapardık, Kıymet’i demi düşünmedin’’
Büşra_ Anne o adam kötü biri değildi. Artık ziyaret edeceklerim ikiye çıktı. Hadi Sercan yatalım yarın sabahtan hastaneye gideceğim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.