- 905 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
15 TEMMUZ 2016 DEKİ HAİN DARBECİLERİN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ
Asker üniformalı aklını ve vicdanını satmış olan Hainler,Allah,Peygamber vatan ve millet düşmanları,15 Temmuz 2016 gecesi bu Aziz millete ihanet ettiler,mevki makam para pul hırsı onların gözlerini kör etmişti. 1980 Darbesinde çok zengin olan yüksek makamlara gelen Asker üniformalı hainleri örnek almışlardı.İhtilalden sonra Amerika bizim çocuklar Türkiye de Darbe yaptı.yönetime el koydu,diye beyanatlar vermişlerdi. ve zamanın konsey üyeleri, tüm akrabaları ve çevreleri çok zengin olmuş,her birinin milyarlar kıymetinde altı yedi tane Villalara ve çok çok paralara sahip olmuşlardı.yalnız ne yazık ki, Darbe ile Türkiyemiz 50 yıl geriye gitmişti.
Bu Aziz Milleti yok etmek için Çanakkelede tüm inkarcılar birik olup saldırmışlardı.Ve bu Aziz millet tüm inkarcılara ÇANEKKELE GEÇİLMEZ i kabul ettirmişler ve zelil ve mağlup olarak Çanekkaleyi,vatanımızı terk etmek mecburiyetinde kalmışlardı.
Hatırlayalım,bu iç ve dış güler,bu Allah,Peygamber düşmanı Hainler,1960 ihtilalini yapmışlardı ve Yassı adada akla hayale gelmez büyük işkenceler yapmışlardı.Milletine hizmetden başka hiç bir düşüncesi olmayan Millet vekilleri Yassı adaya hapsetmişler ve milletin parasını yağma etmişlerdi.
Ezanı tekrar aslı olan Arapça okuttuğu için Adnan menderesi,Fatin Rüştü zorlu ve Hasan Polatkanı asmışlardı.
Allah,Peygamber düşmanı Hainler,15 Temmuz darbesini de müslümanlığı yok etmek Müslümanlığın kuvvetlenmesi için çalışan Sayın Cumhur başkanımız,Başbakanımız ve tüm Millet vekilleri yok etmek için yapmışlardı.Meclisi hainler bunun için bombalamışlardı.16 Temmuz sabahında ezanı ve camilerde Namazı yasaklayacaklardı.Ve Din eğitimini yasaklayacaklardı.Rabbimiz bunlara fırsat vermedi ve onları kahretti.
Allah ve Peygamber düşmanı Hainler 15 temmuz 2016 Darbesinin de çok kolay olacağını ve çok kısa bir zamanda Dış güçlerle birlik de memleketimizi,milletimizi parçalayacaklarını sanmışlardı.Bütün pilanlarını,en ayrıntılı şekilde çok kısa zaman da,Cumhurbaşkanlığı,Genel kurmay başkanlığını,Türkiye Büyük millet meclisini,valilikleri ele geçirip kötü emellerine kavuşmaya şartlanmışlardı.yalnız burada bir şeyi unutmuşlardı.
Allahü Teala kötü pilanları bozucudur ve en tesirli tuzakları da kurucudur.Ve Allah işlerinde kesin,mutlak Galipdir,Allaha Hasım olanlar,kuranına ve Peygamberine Hasım olanlar,mutlaka, kesin olarak mağlup olurlar.Nitekim böylede oldu,Allah müslümanların kalbini,cesaret,iman ve inandıkları takdirde mutlak Galip gelecekleri konusunda kuvvetlendirdi.Yardımını ve merhametini Lutfetti.Meleklerle onları takviye etti.
Kalplerine de üzülmeyin inanıyorsanız mutlak galip geleceksiniz ilhamını,mesajını ihsan etti.Müslümanlara,Vatan elden giderse her mukaddesimiz de elden gider dedirtti.ve Gece saat onbirden itibaren Meydanlar tıklım tıklım doldurdu.Ya Allah, Bismillah,Allahü Ekber,Tekbirler ve salavatlarla,vatan sana canım feda,Her şey vatan için nidaları ile yer gök yankılanmaya başladı.
Ve Darbeci Hainler,sütü ve kanı bozuk soysuzlar, kaçacak delik aramaya başladılar.Sağlam İmanın karşısında Darbe yapamayacaklarını,Direnemeyeceklerini anladılar ve bir bir teslim olmaya başladılar.Ve Allahımızın bir kez daha inanları Aziz inkarcıları da zelil ettiğini ve her daim de zelil edeceğini göstermiş oldu.
unutmayalım Allah Aşkına inanın ki,bu gün ki huzur ortamı içinde mübarek vatanımızda yaşıyorsak bu,Allahın izniyle 15 Temmuz şehitlerimizin bizlere bir armağanıdır,bizlere bir Hediyesidir,onlar ( Allah yolunda öldürülenlere ölüler demeyin,Bilakis onlar diridirler,fakat siz anlamazsınız.) müjdesine mazhar olmak için canlarını Allah yolunda hiç çekinmeden vatan için verdiler.Bakara 134.Ayeti kerime.
Rabbim 15 Temmuz Şehitlerimizi ve bütün şehitlerimizi de Cennet ve cemaliyle mükaafatlandırsın. Allah o günler gibi çok kötü gün ve geceleri bu Aziz Millete bir daha yaşatmasın.Allah bu Aziz Millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın.
ABDULKERİM KAYA.14.07.2017.ANKARA
YORUMLAR
ABDULKERİM KAYA
1960 yılından bu yana, her on senede bir başımıza balyoz gibi inen darbelere ve aralarda da, aba altından sopa gösterircesine gözdağı vermelere, her nedense halk olarak hiç gıkımız çıkmadı, kuzu kuzu kabullendik hepsini. Keşke, ''15 Temmuz 2016'' darbesine karşı çıktığımız gibi, geçmiş de yapılan darbelere de karşı çıkabilseydik, isyan bayraklarını çekebilseydik, sanırım ülkemiz bu durumlara gelmezdi. Allah, elbette darbecileri affetmeyecektir, hepsinin ülkemize çok büyük zararları olmuştur ve hala da devam etmektedir. Bir türlü doğrulmadı belimiz ülke olarak ne yazık ki...
Okurken hüzünlendim, keşke keşke, diye diye okudum. Yüreğiniz var olsun, kaleminiz daim olsun. Selamlarımla...