kefesiz adalet
intikamın makbulü
sinsice olanıdır
içten içe
acele etmeden götürmektir ecele
intikamın makbulü
eksiltmektir canı yakanı
nefes nefes çoğalıp
nefes nefes eksilterek ciğeri
boğmaktır can kafesinde
intikam
şanına yaraşır olmalı
sana yapılanın aynısını yapma
ki bu acizliktir aslında
kendi imzanı atmalısın
cesedinin üstüne..
YORUMLAR
Henüz bir bebek iken bana vuran erkek çocuklarını olay soğuyup,üstünden zaman geçip unutulduktan sonra uygun anı denk getirip tırmıklarmışım.
O zamanlar nasıl çalışıyorsa artık beyin mekanizmam:) Çünkü intikam benim için o kadar uzak bir kelime ki uzun zamandır.
Bana en büyük yalanları söyleyip en kötü haksızlıkları yapanlara karşı bile kin besleyemiyorum.
Ama olumsuz etkileri olan,beni yoran ya da güvenimi yıkan kişileri tamamen hayatımdan çıkarıyorum bir daha hiç başım ağrımıyor böylece.En güzel çözüm de bu bence.
İnsan ilişkileri konusunda hep başkaları suçlanır genelde ama aslında insan hak ettiğini yaşar... sadece sağlam bir öz eleştiri yapması lazım bunu da çok kişi yapmadığı için hep suçlanacak birileri vardır hayatta:)
Uzun lafın kısası intikam olayını sevmiyorum,en güzeli o insanla bir daha hiç uğraşmamak .
Günaydın fransız,selamlar
fransız
aile temelinden tut okul ve sosyal alanda hemen her yerde iyi bir birey olmanın çabası güdülür.. bu bağlamda içimiz ve dışımız arasında tezat olduğunda sosyal toplumun gerekliliklerini göz önünde bulundurup ona göre üstümüze düşen rolün hakkını vermeye çalışırız..
esasında bebeklik dönemi ya da çocukluk çağı kişinin perdesiz aynasıdır bence.. sonraları bilincin altına itilse de tamamen yok olacağını düşünmüyorum..
değişebiliriz evet.. değişim sonunda köklü bir dönüşüm de yaşayabiliriz bu da mümkün lakin köklerimiz mutlak hikayesini saklıyordur derinlerde.
kötülük yapanı düzeltmek yerine hayatımızdan tamamen çıkarmak da bir çeşit intikamdır aslında.. çünkü edilgenlik kişiye daha büyük bir acı verebilir..
etkili bir yorumdu..
içten teşekkür.
Gamzelimm
Vuslatı kelâm
Gamzelim cok dogru bir yorum ve dedigin gibi herkes hak ettigini hak ettigi zaman yasar hic kimsenin ahi kimsede kalmaz gerci seni tanidigim kadariyla ah edecem biri degilsin tipki ben.
Yalan riyakarlik bizden uzak dursun bize ozu temizler lazim ve intikam bende hic sevmem hem intikam alip neye ulasacagim tek kazanabilecegim ayni seviyeye dusmek olacak.
Ben. İntikami ve hakimi tiyenleri hep Allaha havale etmisimdir:)
Unutmadan eski arkadaskar eskide kalmis bi kere okunan kitap bir daha okumaz hele ki kalitesi dusukse vu yuzden insanin hayatinda hem kalitelu dost hem de kaliteli insan lazim.
Hem dost hem.kitap az olsun daha degerlidir benim acimdan
Eskilere gelince kustumlerimi dilime dahi alnam neden mi
Onlari dilime dolayip da sereflendirmen.
Bu yuzden hep kullandigim bir soz vardir kimse vazgecilmez degil vazgectiklerim iyi bilirler beni.
Tesekkurler fransiz kutladim engin kaleminden dusen inci destesini
Esen kal
Gamzelimm
Bu yazıyı sadece dostlara yönlendirmemek gerek bir de ,bu her türlü insan ilişkisi için geçerli.
Yeri geldiğinde bir işçi bile patronundan intikam almayı düşünebilir sonuçta
fransız
evet,tırmalama ihtimalin içinde saklı bir hak gibi duracaktır hep.. ve bizler normal zamanda kulağa kötü gelenleri duymak istemesek de olayın sıcağı ve can havli ile sağduyumuzu yitirebiliriz..
vuslat ı kelam;
kimsenin vazgeçilmez olduğunu , vazgeçilmez sandığımız kendimizden vazgeçince birileri.. işte o zaman anlıyoruz.. esasında insanın vazgeçilmez olacak kadar mükemmel olmayışından kaynaklanıyor olabilir.. çoğumuz kaybetmek istemediklerimizi mükemmel gibi lanse ediyoruz.. halbuki maksat başka.. teşekkür ederim
fransız
belki bizlerin için de başkaları böyle düşünüyor olabilir.. bir ihtimal işte
İnsanlar ayna gibidir
Onlara neyi gormek istiyorlarsa göstermek değil dur marifet
Onlara size gösterdiklerini yansitmaktir
Kefesi bozuk bir dünyadan yuregi agir basan insanlar bulmayı beklemek aptalliktir
Harika bir yazıydı
fransız
kalben değil.. bazen aklen bakmak gerekir diye düşünüyorum.
intikam soğuk yenilen bir yemektir demişsiniz ya
şayet okuduysa avcıyken av olabilirsiniz uyarmış olayım.
fransız
hem ısıracak köpek havlamaz derler.. tabikide köpek değilim ama her insan gibi benim de köpek dişlerim var..