- 770 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HARİS KÖRLER SAĞIRLAR.
HARİS KÖRLER SAĞIRLAR.
Bir şairin, bir yazarın ki, bu şair yazar hele hele öğretmen kökenli bir şair yazar ise, yazdıkları, yayınladıkları, paylaştıkları ve hatta bir başka şair, yazar hakkında bir yazı kaleme alıyorsa, daha bir dikkatli, daha bir dürüstçe kaleme almalı.
Erdem gereği, vefa gereği, bir başkası hakkında yazdıklarını manipüle ederek yazmamalı!
Sevgili öğretmenim, Manipüle ederek kaleme aldığınız o taltif edici sözlerinizi hangi mantıkla kaleme aldınız bilmem. Ama çok iyi bildiğim birkaç şeyi ben söyleyeceğim size. Belki hakkı teslim adına ismimi zikretmş olursunuz! Ki, size yakışan da böylesidir diye düşünüyorum!
İşte çok iyi bildiğim şeylerden birkaç başlık:
1- Bahse konu şairi, ben sizinle tanıştırdım.
2- Kaleme aldığınız yazıda olduğu gibi aranızda asla öyle bir diyalog geçmedi.
3- Çünkü aynı sırada oturmuştuk ve ikiniz arasında ben vardım. Yazınızda anlattığınız şeyler ne zaman konuşuldu merak ediyorum.
4- Devet etmeniz de doğru değil, çünkü benim davetimle etkinliğinize katılmıştır. Ki o katılımda bile sen yoksan ben olmam diye de ifade etmiştir.
5- yok şiirleri hakkında, yok kitabı hakkında sohbet ettik. Bu da külliyen yalan, ki yalan konuştuğunuzu, şair zaten kitabının önsözünde kitabın hayata geçişini ve benim katkılarımı bütün detaylarıyla anlatmıştır.
Şimdi;
Yalan yanlış dolu iltifat edici sözlerinize mevzuyu bilmeyen herkes hak verir. Ki varsayalım ben de hak verdim. Ya vicdanınız. Vicdanınıza bütün bu yazdıklarınızın doğruluğunu nasıl teyit ettireceksiniz?
Yoksa yaptığınız bir çirkinliği örtmek için, başka bir çirkinlikle kapatmaya mı çalışıyorsunuz?
Hangi sebep ve hangi amaç uğruna olur ise olsun, Kendinizi bu denli küçültmüş olmanız, doğrusu içimi acıttı! Bir şair, bir yazar, hele bu şair yazar eğitimci, öğretmen, saygı duyduğum biri olduğu için iki kez içimi acıttı. Yazık, yazık, yazık.
Haris oluşunuzu anlarım da. Keşke bu harisliğinizi gerçekler üzerinden yapmış olsaydınız. Haris körler sağırlar, birbirlerini çok iyi ağırlamışlar! Kutlarım…
Efkan ÖTGÜN
Muhatabına mutlaka ulaşacaktır. Ki onlar kendileini biliyor. Tekzip etmemeleri durumunda ikinci bir cevabi yazımda isimleri de açıklayacağımdan kuşkunuz olmasın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.