- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# İKİ KİŞİNİN BİLDİĞİ SIR DEĞİLDİR #
# İKİ KİŞİNİN BİLDİĞİ SIR DEĞİLDİR #
________________________________________
TIR-latmaya az kaldı.!
VALLAHİ, BİLLAHİ, TALLAHİ, TİLLAHİ yeminleri ile daha yakın tarihte konuşan ve hatta kükreyen Tuğrul bey değilmiydi?
Şayet bizler TIR-latmadıysak; o gün bu kadar kendinden emin konuşan ve bunu bilerek söylüyorum diyerekte sözlerinin altını çizen Tuğrul bey, o gün yardım ile alâkası olmadığını söylediği TIR-ların içi ile alâkalı ve için için neden ve ne için yarım yarım yarılıyordu?
Bilerek söylüyorum derken mi TIR-latmıştı? Yoksa pır pır kanat çırparak minik bir kelebek gibi yuvadan uçarkenmi gerçekten TIR-larmıştı?
Düşününce vallahi ben TIR-latıyorum.!
Peki ya bugün; dün bu adam olmasa varya diyerek söze başlayanların, işte şirin babaaaa diyerek övmekle bitiremediği örnek insan Devlet bey?
O değilmiydi babasının kabrine giden Tuğrul beyin, rahmetli başbuğ Alparslan Türkeş’in mezarını kirlettiğini haykırırcasına kabrisatanı gül suları ile yıkarken gördüğümüz?
Düşününce vallahi ben TIR-latıyorum.!
Ya Işıd ile ilişkili bir soru sorulduğunda daha söze başlarken onları haylaz, öfkeli çocuklar diyerek diliyle kamufle edenler; onlar kimlerdi?
Düşününce vallahi ben TIR-latıyorum.!
TIR-lar dolusu anlatılacak kadar olan bize yaşatılanları düşündükçe zaten TIR-latacak kadar oluyorduk ki; önce damatları dama attılar. Bozuk saat bile günde bir defa doğruyu gösterir dercesine şıpadanak sabit adresleri var diyerek bize zamanı durdurdular.!
Sonra dün; Cumhuriyet halk partisi milletvekili, kaçar göçer endişesi ve belli ki evi barkı olmadığı düşünülerek dama atıldı.!
Sır varsa şayet; bu sırları ilk ifşa edenler koltuk ve makamlarında sırra karışırlarken, sırrrrrrım gibi insanlar yollara düştüler kaybolan ADALET’i aramak için.!
Oysa adalet mülkün temelidir sözündeki mülk meğer, damatların sabit ikâmetgahları olan evleriymiş ve biz cahiller bilememişiz.!
Yirmi yıl boyunca her hafta perşembe günü, İstanbul’un trafik çilesine bile çare o TIRT-lar vadisi filminin ölümsüz esas oğlanı POLAT Alemdar’ının dediği gibi velhasıl;
"İKİ KİSİNİN BİLDİGİ SIR DEĞİLDİR.!"
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.