- 1846 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İdam istiyoruz
Yalnızlığa alıştım beklide aşk benim neyime kalbim aşkı da sevdayı da kabul etmez olmuş bu günlerde aşık olsam kime güveneceğim bu zamanda aşık oldum diyelim ya kavgalar başlayacak bir gün ailem ölüm haberimi alacak ya cesedim apartmandan atılacak intihar süs verilecek yada bavulun içinde parça parça bedenim çıkacak ya uyuşturucuya alıştırılacağım ve katil kim sevdiğim adam ,ya aşık olmayacağım evli olanların mutluluğunu seyredeceğim yada kavgalarını ya boşanmaları yada kadına şiddeti ve erkeğe şiddeti, çocuğa şiddeti ,ya iyi ki evlenmedim diyeceğim yada keşke evlenseydim diyeceğim sanslı olacağım mutlu olacağım ve bir çocuğum olacak ben beş dakika markete gittim ya çocuğum çamaşır makinesinde ölü bulunacak nefessiz kalmış oynarken yada biri çocuğumu almış cinsel istismar ediyor yada tecavüz edip ya bavula yada sandığa saklıyor cesedini benden bir parça gidecek mutluluğum kursağımda kalacak ya eşim polis olacak veya doktor asker pkk pisliği eşimi şehit edecek her şehidimiz gibi ben şehit eşi olacağım yarım yaşayacağım ya ben memurum öğretmen aynı şekilde görev başında şehit edileceğim yada gece gezmek istedi canım ya tekme atacaklar yada sözlü tacize uğrayacağım yada öğrenciyim evime giderken otobüste tecavüze uğrayım ormanlık alanda yanmış cesedim bulunacak çok üzgünüm böyle bunları yazmak istemezdim benimde hayallerim var ama ben dışarı rahat çıkamaz oldum bakıyorum çocuklarımız evlerden çıkmıyor artık ya bilgisayar başındalar monotonlaşmışlar yada tv başında pepeyi izliyorlar genç kızlarımız korkuyor başımıza ne zaman ne gelecek diye memurlarımız görev başında tedirgin annelerimiz çocukları için endişeli erkeklerimiz kaçırılıp dağlarda tutuluyor pkk pyd deaşa örgüt yapmışlar beyinleri yıkanmış korkudan haberler açılamıyor yine ne ölüm haberi alacağız diye şimdi bazı insanlara sesleniyorum benim annem bir yere yollamaz her dakika bizi arar sorar odaya gitsek çağırır nerdesiniz diye eşsiz büyüttü babam vefat ettiğinde bizi özenerek baktı bazıları çocuğu sıkma çocuğu rahat bırak diyordu böyle zamanda böyle büyütülüyor artık çocuklar ben temizsem annemin koruduğu her nasihatından yararlandığım içindir her şeyden nefret ettim ne evlenmek istiyorum nede başka bir şey sadece dua ediyorum üzgünüm kadına erkeğe çocuğa şiddete ve çocuk ıistismarlarını yok edemiyoruz .
Rabbimden dileğim idam çıkarsınlar ve insanlarımızı yaşama özgürlüğünü almasınlar canı katiller
Meltem Mesture Güven
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.