SANA VEDA EDEMEM,SÖZÜM VAR ALLAHIMA...
mrb zeynep ben oğuz hayatım boyunca bana her mutluluğu yaşattın,biliyorum seni de çok üzdüm,hayatında belki de başka bir vardır ama emin ol senden başka kimse hayatımda değil,olmadı belkide olamayacak kıyamadım senin hatıraların la dolu gönlümde ki odanın anahtarını başkasına verip te kurcalamasını istemedim...evet biliyorum ama neler yaşadığımı asla bilemezsin hafızamı yitiirdim kimseyi tanıyamadım tedavi gördüm kendime gelmeye çalıştım,ama hal bile yaşıyorum aklımın arada bir gidip gelmesini ve senin doğum günü süprizini hafızamın hala gidip geldiğinden dolayı unuttum ve bunu aptallığıma bırak özür de diliyorum hiçbirşeyi değiştirmese bile adamlığımı göstersin büyüklük daima sendeydi ve asla ben hayatımda senden başka kimseyle adam akıllı bir ilişkide yaşamadım evlilikte düşünmedim belkide yazdıklarımada kızacaksın aslında ne desen de haklısın ya... anla işte ben hayvanım salağım gerizekalıyım beni nasıl görüyorsan öyleyim işte... bilirim gördüğün her yerde suratıma tükürmek isteyeceksin aslında ne yapsan haktır bana utanırım merak etme gözlerimi de gönlümüde senden sakındırırım,bilirim artık başkasına helalsin,bana haramsın artık taki gönlündeki leri kovup gönlünde bana yer açana kadar belki zor fakat ayıp değil,şuan da bile utanıyorum sana karşı bunları yazmaktan,bu saatten sonra yazdıklarım neyi değiştirir bilemem ama ben hala pişmanım...çünkü yok senin beni sevdiğin gibi başka kadınlar beni sevsin,belki ömür olarak benden büyüktün ama göz bebeğim kadar küçüktü sevgin,sana asla veda da edemem çünkü sözüm var rabbime sana,mutluluğumuzu KISKANANLAR VARDI MESALA sınıf arkadaşların benim çakal sınıf arkadaşlarım,her şeyine göz yumdum mesala beni eşşek yerine koyuşlarını,gen alttan aldım ve bende ne zaman öldün biliyormusun; beni çiğneyip te çakalların sofrasına gittiğin gün... sen öldürdün beni sana olan sevgimi niyetimi,artık tuttuğum sözünde bir anlamı kalmadı,sana verdiğim sözü kendin karaladın...artık ne desem boş biliyorum bir şeyler de söylemeyeceğim artık uzaklardan sessiz ce güzelliğini mutluluğunu seyredeceğim,sakın etrafa bakma bundan sonra gözlerinin gözlerime takılmasını istemiyorum artık yüreğinden düştüğümü de bilirim,ama senin yüreğimden düşmediğini bil ilk gün kü heyacanla ve tutkuyla bağlıyım hala sana o yüzdendir ya senden başkasını koymadım gönlüme kapattım gönlümde ki odanı kilitledim kapıyı,o oda tek sana ait ve bir gün dönüşün olursa eğer o kapının kilidini sen aç istedim... neyse angara güzeli hakkarinin bağlarında yetimiş cennet meleğim.zengin değildim mesala lüks yerlerle süsleyemedim seni önüne lezzetleri koyamadım mutlu göbüş ler le büyütemedim karnını ne yapsam bile belki hiç faydası yok ama gene de bil istedim hakkım helaldir sana sende hakkını helal edermisin bana... allaha amanet ol ... NOT: HALA DÖNÜŞÜNÜ İLK GÜNKÜ GİBİ BEKLİYORUM...