- 357 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# SIKI TUTUN #
# SIKI TUTUN #
________________
Kendisini okyanus ilan eden ve bu subjektif bakış açısıyla dalgalandığını zanneden dangalaklaradır sözüm.
Bakın sevgili dangalak benzetmesine uygun gördüğüm ve dilime dalga konusu olmuş embesiller; öncelikle, okyanus kadar engin, okyanus kadar derin olduğunuzu siz değil, sizi tanıyan ve bilenler söylemeli.
Sonra bilmelisiniz ki; okyanus, sahilleri dalgaları ile dövmez, aksine o sahiller ile sevişir dalga dalga.!
Bu sebeple insanları dangalakça hor görmekten vazgeçip, insanca ve insana yakışır bir şekilde, edeple kurun dilinize sevk etmeden önce kelimelerinizi o kuş beyninizde.!
Biliyorum açıp okumadığınızı ve biliyorum ezbere, kulaktan dolma bir inançla koca bir senenin kirlerinden temizleneceğinizin hayalleri ile aç kalma çabanızı.
Ve inanmazsınız belki ama hayata bu şekilde bakışınıza dahi saygı duyuyor sizin dangalakça dalga geçerek hor görmeyi maharet saydıklarınız.!
Onbir ay size ve kirli düşüncelerinize karşı kurulmayan cümleleri nasıl reva görebiliyorsunuz sadece gözünüzle gördüklerinize? Gerçekten anlamakta zorlanıyorum.!
Ramazan ayı boyunca olsun n"olur, tutun o çenenizi ve sadece midenizle değil tüm bedeninizle tutun oruçlarınızı.!
Kimin oruçlu, kimin oruçsuz olduğunun seceresini tutma gafletini bırakın ve sadece kendi orucunuzu muhafaza edin n’olur...
Bırakın etrafınızdaki insanları dalga geçer gibi irdelemeyi.!
Vazgeçin kendinizden başka hemen herkesin üzerinde kusur arama ve kusur üretme alışkanlığınızdan.!
Onbir gün dahi ne halde olduğunu düşünmediğiniz ve asla da düşünmeyecek olacağınızı bildiğim insanların, bir ay sizin gibi sadece aç kalma isteğinizi bırakın, terkedin n"olur?
Kimin neyi ne kadar tuttuğunu, kimin neyi ne kadar hak ettiğini ve kimin nerede ne halt yediğini mutlak bilene inanaraksa tuttuğunuzu haykırdığınız; muhasebeyi sahibine bırakın ve sadece oruçlarınızı tutun n’olur? Milletin seceresini değil.!
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.