Bir "Eksik Kırlangıç"ın Elem Yüklü Kanat Vuruşlarıdır, Yazdıklarım Yazısına Yorum Yap
"Bir "Eksik Kırlangıç"ın Elem Yüklü Kanat Vuruşlarıdır, Yazdıklarım" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
20 Mayıs 2017 Cumartesi 14:36:08
Kendime hep şunu sorarım. Bunca insan nasıl bu kadar rahat yaşıyor, nasıl düşüncelerinden ve inançlarından o kadar emin olabiliyorlar? Tolstoy'un ömrünün sonlarında bile arayış içinde olduğunu bilirsiniz. Bunca insanın hiç varoluşsal kaygı taşımadığına inanmak zor. O halde görünen durumun anlattığı nedir? İnsanlar duygularını düşüncelerini, kendi iç seslerini sürekli baskılıyorlar. Yazarın üstünlüğü ve dünyayı değiştirebilme gücü başkalarının cesaret edemediği için sahip olamadığı özgürlükten gelir. Yazınız düşünürüydü. Saygılar.
ahker
@ahker
Yahya Oğuz Bey,
Değerli ve sorgulayıcı yorumunuza teşekkür ederim. Şiir sanatının teknik ve kuramsal yönleri üstüne (de) düşündüğünüzü, şiir çalışmalarınızın seçkinliğinden anlıyorum. Bu bakımdan, dediklerinizi daha bir önemsediğimi bilmenizi isterim.
Değerli ve sorgulayıcı yorumunuza teşekkür ederim. Şiir sanatının teknik ve kuramsal yönleri üstüne (de) düşündüğünüzü, şiir çalışmalarınızın seçkinliğinden anlıyorum. Bu bakımdan, dediklerinizi daha bir önemsediğimi bilmenizi isterim.