- 584 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE İLLERİ ve İLÇELERİ ŞİİRLERLE TANITILACAK../ Hikmet OKUYAR
TÜRKİYE İLLERİ ve İLÇELERİ ŞİİRLERLE TANITILACAK..ÖZELLİKLERİ VE GÜZELLİKLERİYLE İLLERİMİZ VE İLÇELERİ ŞİİRLERDEDE TANITILACAK..
’’ Türkiye Şiirlerle Tanıtılacak../ Hikmet Okuyar ’’ Konu içerikli şiirler Türkiye Sevdası Tanıtım turizm kültür sanat sayfalarında yayınlanacak dedik..
Şiir Dünyamızda geleneksel yarışmalar düzeliyoruz..Süper ilgi yoğunluğuna da teşekkür ediyoruz..
*
Süper ilgi yoğunluğunu ranta dönüştürmek için belediyeler turizm holdingleri ile irtibatlı kurumların sekreteryalarını aşındıranları da uyarıyoruz..
*
Türkiye Sevdası ile irtibatlı turizm tanıtım kültür sanat klipleri videoları ve videoları para ile satılmaz diyoruz..Türkiye Sevdası meraklılarına da turizm etkinliklerine daha çok katkı duyarlılığımızla kültür sanat çoşkumuzla sesleniyoruz..: Türkiye Sevdası da para ile satılmaz diyoruz..
*
Hikmet Okuyar
Şair Yazar Gazeteci
....
ANTALYA SEVDASI../ Nevriye Uğurluel
*
Bir başkadır gecesi, gündüzü..
Şarkılarda yaşar gizemli yüzü,
Denize sarılır mavi gökyüzü..
Antalya Sevdası muhteşem aşkım.
*
Özlem, pırıl pırıl Akdeniz’iyle;
Gönülleri fetheden sahilleriyle,
Dağları, koyları, şen yerleriyle..
Antalya Sevdası muhteşem aşkım.
*
Türkiye sevdası aşkın sevdası..
Doğduğum,doyduğum toprağın hası
Gönlümün en güzel tek hatırası..
Antalya Sevdası muhteşem aşkım...
*
Nevriye UĞURLUEL / ANTALYA
....
YORUMLAR
Hocam lütfen kusura bakmayın; yaptığınız şeye saygım var da sormadan edemeyeceğim. Türkiye'yi böyle şiirlerle mi anlatacaksınız? İlköğretim kitapları için yazılmış gibi şiirlerle mi? Yarışmalarda derece alan şiirler de bu kadar özensiz mi? Eğer öyleyse emeklerinize yazık.
Saygılarımla.