- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hem hali karanlık
ben 17.04.2017 pazartesi saat 15.00
ahhh.içimde farklı duygular oluştu ama bunlar sır ve buraya yazamam canımı çok yakıyor. canım yanıyor canım.dün referandum oldu 51.4 e 48.6 h çıktı biz habertürktrn izledik ama pek de umrum da deil. benim canımı yakan kendi iç durumlarım bu beni çok sıkıntıya sokuyor. tatil olmasına rağmen yeteri kadar çalışamıyorum odaklanamıyorum. ağlamak istiyorum ben.sıyrılmak istiyorum bu şehirden ama gideceğim yer belki bura gibi belki burdan kötüde olabilir. umarım gelecekte daha fazla çalışmadım diye kendimi suçlamam . şu an çok iyi biliyorum ki benim odaklanmamı engelleyen pek çok unsur var. acı içinde kıvranmaktayım büyük bir buhrandayım.pek çok cephede mücadele vermem nedeniyle ders çalışmaya gereken önemi veremiyorum. ama bu benden ziyade içinde bulunduğum halin tezahürüdür. kafam pek çpk şeyle meşgulken ben nasıl verimli ders çalışabilirim. sınav günü yaklaştıkça nefesimde daralmaya başladı.üstelik yeni yaşanan olaylarda bu zihin meşguliyetini arttıracak cinsten. bütün bu zorluklar içinde hedefime ulaşırsam kendimi nasipli kullardan sayacğım tabi hedefe ulaşmak tek başına nasipli olduğumun kanıtı olamaz.daha sonra meydana getireceği bütün sonuçlarıda ele almak lazım.ama hedefe ulaşırsam bir özgüven geleceği muhakkak belki yeni bir başlangıçlar ile bu durumdan tamamiye çıkabilirim.bunların hepsi bir umut mat2 ve geometri netlerinin arttırılması gerek ama çalışamıyorum off.bunalrı yazarken ud dinlemekteyim.bu sabah ailecek yukardaki yeşilliğe gittik ve kahvaltı yaptık. iyiydi ama ordada iö karartan şeylerden yaşadım ama yazmak istemiyorum. kendime özel yazgıtım olduğu vakit her türlü detayıyla yazmaya kararlıyım.umarım ileride bu yazdıklarımı okur okur hadi ya o zaman da ne çekmişim be şimdi hamd olsun diyebilirim . gerçi şu andada hamd olsun diyorum. çok uzun süre geçmedi olayın üstünden suriyeye kimyasal bomba atmışlar ekşide fotoları gördüm doğrusu yüreğim burkuldu onlardan biri olabilirdim daha kötüsü onlardan biri benim kardeşim oğlum yada tanışığım olabilirdi elbette şimdi de üzüldüm ama muhakkak o zaman çok daha kötü olurdu. bu yazıları yıllar sonra okuduğumda umarım suriye ırak dünyanın 4 bir yanı huzur içinde olur zalim rejimler işgalci kuvvetler bölücü örgütler den uzak olurlar. daha fazla daha fazla yazmak istiyorum ama işlerim var yazın yazacak daha fazla vaktim olucak belki klavyedeki harflerin arasında kaybolurum yaz sonuna kadar ama kendime özel buraya yazmam . yazdıklarımı okuyanlar var galiba.hiç kimse okumasaydı her şeyi yazabilirdim isimler verebilirdim.
çok kopık yazıyorum ama cümleler üzerinde hiç düşünmüyorum diyebilirim zihnimde oluşan kelimeler dilimden değilde parmalarımdan çıkıyor gibi. okuyanınız varsa ki ben böyle bi yazıyı okumam belki sıkılırım belki özenilmemiş bulurum ki öyle.nokta dışında noktalama işareti kullanmıyorum büyük harf yo cümleler de bütünlük yok ordan oraya atlıyorum . bu ne deneme ne günlük.sanki duygularımı sıçıyormuşum gibi. sıçmak diyorum çünkü işin sonun da az da olsa rahatlıyorum yazmama sebebim de bu ve belki şimdi yazmayacağım bir şey daha içindir. anlatım bozuklukları o kadar çok ki rekor kırıyo olabilirim .ama bu yazılanları ileride bir düzenleme işlemine tabi tutmayacağım bunlar orijinal haliyle bende saklı kalmalı.bunları okuyanlar varsa lütfen yorum atsınlar bu burası edebiyat sitesi gelip burda içini sıçıp sıçıp gidemessinde olabilir bok gibi yazıyorsunda. ama yaz kardeşim birilerinin benim erimekte olduğumu bilmesi beni sevindirir çünkü bunu bilen kimse yok. birileri bundan haberdar olamlı.kimseye de anlatmayı düşünmüyorum hayatım boyunca insanın bazı yaşanmışlıkları kendisinde saklı kalmalı ve ya onu tanıyanlar tarafından bilinmemeli . her insanın böyle şeyleri vardır diye düşünüyorum ama bu sadece tahmin hiç kimse böyle şeyleri başkasına anlatmıyorsa böyle şeylerin varlığını nerden bilebiliriz ki. bazen yazımda kendime bazen gelecekteki kendime bazen bunu okumaya üşünmeyen bir var olabilir diye onlara hitabnen yazıyorum. yazdıklarım dadaizm e girebilir gibi kuralsızlık kelimeleri sıçarak yazmak.sıçmak gerçekten hoş bi eylem biraz terbiyesiz olabilir ama hoştur. bunu okuyan bu çocuğun ne gibi bir derdi var diyebilirsin bilmiyorum bundan daha çnce bahsettim mi ama şimdi bahsetmicem ama umarım bundan sıyrılırım .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.