- 525 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum Ruhunu Çok Sevdi 8
Kararmamalı Geceler
Aşık için en zor zamanlardır geceler,sabah olmak bilmez karanlıktır .
Aşk dediğin ne ki bir ışık mı? yoksa sararmalımı gece olunca yapraklar.Asla aşk geceye ışık olmalı , ruhu kalbi aydınlatmalı .Kaç kişiye nasip olur delice sevmek ve her gece onla uyuyup ,sabaha onla ermek.Kaç kişi sarılırken yalnızdır sevdiğim sandığına.Peki keç kişi yalnızken sarılıp onun hayaline aydınlanır.
Sahi hep sorarlar ya , sevda nedir? diye.Sevmek candır sevdiceğim ,bir zamandan sonra ,sevdiğini hayali ve sevdan yaratananın ruhu olur,Ona yöneltir seni ,anlarsın ki tanrıdan başka kimse veremez sana böyle bir sevgiyi.
Olmasın ne fark eder ki karşığı ,ya da inanmazsa sana sevdam dediğin can damarı.Ne fark eder onsuzlukta susamak yerine sevda rüzgarıyla sevdalı bir çöl olsan.
N e fark eder denizde ki dalgalar gibi hep aşk sahiline vursan.Yanan gönlüne çaremidir .Hırçın bir dalga yada bir fırtına olsan .Nasıl kaçırırsın ki aşkın o dem halini.Bırak kararmasın geceler,sen ışıkla sar kalbini.Anlamasın sana vefasız diyen , vefasıza inat aydınlat kalbinde ki geceyi ,hep sabaha varacak nasılsa.Karanlıkta ayrdınlanır ruhlar ve acıyla yoğruldukça parlar insan .
Yücelerden gelen nağmedir aşk, bir martı kanadın da ve bir yavru kedinin sana sığınması gibi sığın aşka.
Bırak sevme beni sevdiceğim , ben karartmayacağım gecelerimi, ne de yok olacağım başkalarının yanında ben kalbim ve sevdam aydınlatacağız evreni
Aşk değer bilenin elinde fener, kalbin de atar ve ruhundan ışık saçar tüm karanlık gecelere
YORUMLAR
Ben niye böyle şeyler yazamıyorum yahu...Sanırım askın hususiliğine ve ne kadar hayal gucune dayalı yazmaya çalışırsam çalışayım aslında kendi yaşadığımı anlatacağıma inandırdım kendimi.
Neyse yazınızı okuyunca sesli düşündüm. Sevgiler.