- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1 Bölüm-7
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -1
Bölüm-7
1
Ulvi Dedenin mekânına doğru giderken bu sefer arabayı Heval Baş komiser kullanıyordu. Olay yerine vardığımızda hava yeni, yeni kararmaya başlamıştı. Demir kapıyı itip içeri girdik. İçerisi dışarıya nazaran çok daha karanlıktı. Göz kararı merdivenleri tırmanıp Ulvi Dedenin mekânını aydınlatan düğmeyi bulup lambayı yaktım.
Heval_ Olay yeri iyi çalışmış doğrusu. Etraf tertemiz bir de su döküp yıkasalardı tam olurdu. Ee nereden başlayacağız.
Büşra_ Önce her yeri iyice araştırıp gözden kaçan bir şey var mı ona bakacağız.
Etrafı baştan sona santim, santim aradık bir şey bulamadık. Divanın üzerine oturup birbirimize bakmaya başladık. Birden Büşra ne olduğu belli olmayan duvardaki tabloya bakmaya başladı.
Heval_ Ne?
Büşra_ Bakmadığımız bir tek yer kaldı. Tablonun altı.
Heval_ Bak bakalım, içi mücevheratla dolu bir kasa vardır belki.
Büşra tabloyu duvardan alınca, birbirimize şaşkın bir şekilde bakakaldık. Hakikaten bir kasa vardı.
Heval_ Kasa var ama anahtar yok. Nasıl olacak bu iş.
Büşra_ Sen o işi bana bırak, başındaki tokalardan birini bana ver.
Büşra kasa üzerinde çalışmaya başladı. Becerikli kız kısa zamanda kasayı açtı. Bizim için hayal kırıklığı idi, dosya kâğıdının dışında başka bir şey yoktu. Büşra kâğıdı biraz inceleyip birden bana döndü.
Büşra_ Çok önemli bir kanıt ele geçirdik, hemen Sedat Baş komiseri görmemiz lazım
Heval_ Dosyada yazan isimleri tanıyor musun?
Büşra_ Tanımak ne demek burada yazan isimleri son işimde adalete ben teslim ettim. Şuraya bak Bay Robert’in ismi kırmızı kalemle çizilmiş. Bu ne demek biliyorsun? Bir cinayet işlenecek.
Heval_ Peki bu iş nasıl olacak? Adamlar içerde tutuklu.
Büşra_ Benim anlayamadığım bu listenin burada ne işi var. Bu adamlarla Ulvi Dedenin alakası ne? İsimleri yazdın mı, kâğıdı kasaya bırakacağım. Hemen merkeze gidiyoruz.
2
Geri dönüşümüzde aynı hızda oldu. Sedat Amiri Emniyetten çıkmadan yakaladık.
Büşra Baş komiser_ Amirim Heval’le ben hastaneden Ulvi Dedenin mekânına gittik. Bir de biz araştıralım dedik.
Sedat Amir_ ( Gülerek) Ee hazine falan buldunuz mu?
Heval Baş komiser_ Hazine bulamadık ama olay yeri incelemenin atladığı bir belgeye ulaştık. Hem de hayati önem taşıyan bir belge.
Birden Sedat Amirin suratı asıldı. Düşünmeye başladı. Çok sinirlendiği her halinden belli oluyordu. ‘’ Şu işi baştan anlatın bakalım, önemli olup olmadığına ben karar vereyim.
Büşra Baş komiser_ Amirim her tarafı araştırdık, tamamen umudumuz kesilince divana oturduk ve Heval’le bakışmaya başladık. İşte o anda karşı duvarda ne olduğu belli olmayan tablo dikkatimi çekti. Yerimden kalkıp tabloyu yerinden aldım. Ve büyük sürpriz. Tablonun altında duvarda bir kasa vardı.
Sedat Amir_ Ne? Olay yeri atlamış mı bunu?
Heval Baş komiser_ Evet Amirim atlamışlar.
Sedat Amir_ hemen olay yerini tekrar gönderelim kasayı açsınlar.
Büşra Baş komiser_ Gerek yok Amirim. Burada Selma devreye girdi ve kasayı açtı.
Sedat Amir_ Sen kasayı açtın öyle mi, kızım senden korkulur.
Büşra Baş komiser_ Bana inanmıyorsanız Heval Baş komiserime sorun. Biliyorsunuz ben suç dünyasında hala efsaneyim.
Sedat Amir_ Devam edin.
Heval Baş komiser_ Bir liste bulduk buyurun aslını kasada bıraktık Amirim.
Sedat Amir_ Keşke aslını da alsaydınız.
Sedat Amir belgeyi Heval’in elinden alıp incelemeye başladı. Birden kaşları çatıldı ve bana bakmaya başladı.
Sedat Amir_ Şaka mı bu? O dosya kapanmadı mı?
Büşra Baş komiser_ Demek kapanmamış Amirim.
Sedat Amir_ Hemen ceza evini arayayım. Orada durum nasıl. Bay Robert’in güvenliği sağlanmalı.
Heval Baş komiser_ Bu işi içerde mi halledecekler?
Sedat Amir_ Öyle görünüyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.