- 306 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
geçen zaman geçiyor
16 mart 2017 saat 19.17 perşembe
ygs den sonra 4 gün olmuş. çok uzun zaman geçmiş gibi hissediyorum ama. şuan youtubdazeki müren bitmeyenşarkılar albüm 2 yi dinliyorum. mat de türev üzerinde uğraşıyim diyorum ama olmuyor işte olmuyor anlayamıyorum en az enaz 80 de 30 yapmam lazım gibi duruyo hala ygs belli olmuyo fen netim kaç hiç bi tahminim yok şu an akşam ezanı okunmakta ancak ben ne ikindi ne öğleyi kıldım. dini düşüncelerimde de haraketlilik yaşanıyo ancak hiçte zamanı olmadığını düşünüyorum.bu pazar sıralamalar belli olur muhtemelen 50.000 ile 120.000 arası olucak muhtemelen hayırlısını istiyorum elbette.okula yeniden gitmeye başladım çok sıkılıyorum zaman geçmek bilmiyor.lys mat geometride napıcam bilemiyorum yine ygs de türkçe sosyal le telafi edebilmişimdir kısmen ancak lys öyle deil neyapmayalım bilemiyorum yaratıcı yerlerin yerlerin ve göklerin ikisi arasında ve dışındakilerin kaynağı senden yardım iştiyorum lütfen yardım et ancak işim düştüğü zaman bunu yapıyorum gibime geliyo bu beni üzüyor sanki yaratıcıyı kullandığımı sanıyormuş gibi ama elbette kafamdaki yaratıcı modeli böyle deil o beni benden daha iyi tanır. lys mat ve geometri çalışıcam ama ne kadar muvaffak olabilirim bilemiyorum.elimden geleni yapmam gerek yazmak beni rahatlatıyo hele düzeni yazsam dahada rahatlarım. belki hep aynı veyea benzer şeyleri yazıyor olabilirim ancak kendimin rahatlamasınıs sağlıyorum.yarın cuma dha ygs den sonra deshane ye gitmedim cumartesi nasipteyse gdicem öyle işte.tanrı yardımcım olsun amin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.