- 1054 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASLINDA GEZİ PARKINDA YAŞANANLAR....
2.Dünya Savaşı yıllarında dünya bir kırılmanın eşiğine gelmişti.O büyük savaşta milyonlarca insan öldü,milyonlarca sakatlar ordusu ve bir o kadar da evsiz yurtsuz mülteciler ordusu kalmıştı.
Ölümlerin sebebi çıkarlar olarak gösterilebilecek bu savaşlarda psikolojik harbin her türlü örneği yaşandı.Almanyada bu türden propogandalarla Adolf Hitler ve Gobels halkı ikna metodlarıyla istedikleri mecraya sürükleyebilmişlerdi.
Bu savaşlarda askerlerin tüfeğinin tankın topun yapamadığını toplum mühendisleri yapmaktaydı.Almanlardan sonra İngilizler bu işi daha da ileriye götürdüler.1946 da Rockefeller Vakfının finans yardımlarıyla İngilterede Tavislock adlı sivil toplum kuruluşu ya da think thank kuruluşu halklar üzerinde algı yönetimine,beyin yıkama faaliyetine başladı.
Bugünde bunun gibi onlarca sivil toplum kuruluşu adında faaliyet gösteren büyük finans devlerinin baronlarının arkasında olduğu dev kuruluşlar algı ve beyin yıkama faaliyetlerine devam etmektedirler.Tavislock ve ABD gizli servisi CİA Yugoslavyada halkları birbirlerinden ayrıştırmak ve düşmalık tohumları ekmek için büyük çaba harcamışlardır.
Böl-parçala-yönet taktiğiyle Yugoslavya 7 ayrı ülkeye ayrıldı.Ufacık ve savunmasız kalan silahı olmayan ülkeler kolayca büyük ülkelere yem olacaklardı.
Bu kuruluşlar ülkelerde başarılı oldukça iyice şımardılar azdılar kudurdular..Irakta Libyada Tunusta ve Mısırda çok çalışan ve başarılı olan bu algı mühendisleri yeni projeler üzerinde elli yıl yüzyıl sonrası dünyanın tanzimine soyundular.
Birinci Körfez Savaşında 1991 de deniz kıyısında mazota batmış karabatağı gösterdiler.Saddamın çocuklarının sefahat alemlerini televizyonlardan CNN İnternationel kanalından canlı yayınlarda verdiler.Ama Kaddafinin Saddamın halkına yaptığı hizmetleri gizlediler.İşte bu algı ve saptırma progandalarıydı.Bunda gücü ve tekniği elinde tutanlar başarılı oluyorlardı.
Saddamın heykelini yerde sürükleyip onu terlikle döven çocukta heykeli sürükleyenlerde şimdi pişmanlar biz ne yaptık diyorlar.Eskiden bir Saddam vardı şimdi onlarca Saddamdan bin beter alçak yabancı benim namusuma tecavüz ediyor halkım yerlerde sürünüyor diyorlar.
Mesele Saddam mesele kimyasal silah değildi mesele kara yağ petroldü.Alçak İngiliz deniz komondalarının hemence Basradaki petrol kuyularına saldırıp oradan gemilere boruları döşemesi bunu gösteriyordu.
Libyaya ilk uçağı yollayan alçak Fransız keferesi de hemence 10 yıllık petrol alım anlaşmasını imzalamamış mıydı?Batılı alçak insan maddeye tapar.Ufacık bir para için hemen müslümanı satar.Bunu yeni görmüyordu insanlık.
Bir Afrikalının dediği gibi:Batılılar geldiği zaman bizim elimizde madenlerimiz elmasımız değerli taşlarımız vardı.Batılılar gittikten sonra bizim elimizde incil onların elinde madenlerimiz vardı.Bu söz gerçeği tüm açıklığıyla ortaya koymaktadır.
Demokrasi getirmek diktatörleri devirmek amaç değildi kılıftı.Maksat gaye bu ülkelerin yeraltı zenginliklerini tarihi eserlerini herşeyini ele geçirmekti.
***
Algı operasyonunda medya dediğimiz tv.radyo,gazete,basın,dergi ve cep telefonları bir silah gibi kullanılır.O silahlar kimin elindeyse onun vermek istediği fikirler halka yalan yanlış empoze edilir.
Batılı devletler IŞID e de PKK ya da asla bugüne kadar terörist örgüt demediler.ASALA ya da demediler.
Çünkü kendilerinin kurdukları terör örgütleriydi de ondan.Ama yine bu alçak Batı alemi müslüman görünümlü örgütleri bahane ederek terörizme savaş açtık naralarıyla Afganistana Pakistana ve Iraka savaş açmadılar mı?
En yakın örnek GEZİ PARKI eyleminde bu algı mühendisleri kirli ittifak ilk başta bu olayı masum bir çevre olayı ağaç kesilmesine tepki olarak göstermediler mi?Sonradan gördük ki GEZİ nin arkasında Türkiyenin devasa projeerine karşı çıkan Batılı emperyalist devletler vardı.
CNN İNTERNATİONEL-BBC-FOX kanalları İstanbulda Taksime konuşlandılar.Taktik yine aynıydı.31 Martta bundan 100 önce de Taksime konuşlanmışlardı.Darbeler olduğunda hemen gelirdi bu mendeburlar.
Onları bazen 27 Mayıs 1960 da bazen 12 Eylül 1980 de Osmanlılara yapılan tüm dış müdahalelerde yakınen görmüştük.Bu alçakların işi gücü fitne çıkarıp insanları halkları birbirine kırdırmaktı.
Aralıksız canlı yayınlarla Taksim Gezi Parkından tüm dünyaya olayları yanlı olarak verdiler.Şu anda İstanbulda iç savaş var başlığı altında duyurdular.Tunus,Mısır ve Libyada yaptıkları gibi.Kimler yoktu ki Gezide Almanıda gördük Abd liyi de gördük.HDP li CHP li mebusları da gördük.
Adamlar bu masum bir halk hareketidir teranesiyle masum gençleri müdafa ediyorlardı sözde.Ama arkasından dörtlü beşli bir heyet çıktı meydana biz geri adım atmak için şunların durdurulmasını istiyoruz demişlerdi.Neydi o maddeler:Kanal İstanbul-Üçüncü Boğaz Köprüsü,Kanal İstanbul,Taksime Cam, vb..
Bunların içinde sol bir eğitim kolunda faaliyet gösteren sendikanın başkanı da vardı.İhaneti göründe tanıyın.
Sosyal medya denilen fitne fücür kutusundan günlerce milyonlarca yalan yanlış tvett haberler paylaşıldı malum çevreler tarafından.Başarılı olsalardı Türkiye bitmişti.Yapılan yeni bir 31 Mart Darbesiydi.Yapanlarda alçak Batılı Devletlerin işbirlikçi piyonlarıydı.
***
Türkiyede 17-25 Aralık 2013 de Devlete örtülü işgal yaşandı.Ardından MİT tırları hadisesiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Suriyede Türkmenlere gönderdiği silahlar dünyaya teşhir edilerek Türkiye Suriyede terörstlere yardım ve yataklık ediyor bahanesiyle Uluslararası mahkemelerde yargılatılmak istenecekti.
Ardından Dersaneler krizi Hizmet denen hareketle İktidarın hesaplaşacağı zamanda 15 Temmuz ihanet Hareketi Darbesi yaşandı.Asker ünüforması giymiş hainler bu ülkenin 240 evladına acımadan kurşun sıktılar şehit ettiler.Allahın nusretiyle kazasız belasız bu alçak girişim atlatıldı.
15 Temmuz 2016 Darbesi sadece Fetönün işi değildir.Bu darbeyi Fetö-CİA veUlusalcı subaylar ortaklaşa planlamışlardır.Fetö burada öncü olmuş Darbenin başarısız olacağını gören diğer gruplar hemen darbe karşıtı olmuşlardır.Kısaca FETÖye görev verilmiş o da eline yüzüne bulaştırmıştır.
15 Temmuz Demokrasiye Darbe ve Devleti İşgal Darbesi,Devleti ele geçirmek,işgal etmek,iç savaş çıkartmak,Devleti yıkmak gibi alçakca niyetlerle yapılmıştır.Bunu yapanlar buna engel olacak kimseleri öldürmeyi göze almışlardı.
Altın nesil diye Türkçe Olimpiyatlarında takdim edilen gençler yıllar sonra bir takım çıkarlar uğruna katil nesil olmuşlardı.40 yıllık serüven içinde ABD nin Askeri Kurmay Enstitülerinden mezun olmuş onlarca Fetöcü generaller vardı.
Önce Özel Harekatı vurdular.Köprüleri ele geçirdiler,Milletin Meclisine Emniyetin binalarına Mite bomba yağdırdılar.Ama Milletin ve halkın direneceğini ezanları salaları hesaba katmadılar.Ağababaları bu millet darbe olunca siner evinden çıkmaz sokaklar boş kalır demişlerdi onlara.
***
Batı alemi son zamanlarda Türkiyenin fabrika ayarlarına dönmesinde bayağı korkmaya başladı.Hızla artan genç nufus İslami hayatın yaşanması,Batıdan yönünü Doğuya çevirmesi onları endişelendirdi.1923 de biz Türkleri ufacık bir alana hapsettik,1950 lerden sonra Natoya alarak bize bağımlı hale getirdik.Gir Koreye girdiler girme Kıbrısa girmediler.Gireni söz dinlemeyeni de hemen iktidardan indirdiler.
Ama ne oldu sonra söz dinlemeyen kendi silahını üreteceğim diyen kendisi politika belirleyen bir Türkiye vardı karşılarında.Türkiyenin coğrafi durumundan kaynaklanan ilahi bir mucize diyebileceğimiz bir konumu da vardı.İranın Rusyanın Doğal gazı ulaşım ağları Türkiyeden geçiyor uçaklar hızlı trenler gemiler Boğazlardan geçmek durumunda kalıyorlardı.
Buna bir dur demek ya da yavaşlatmak gerekiyordu.İşte PKK da ASALA da DHKP-C de bunun için Batılılarca kurulmuş piyon taşeron örgütlerdi.Anadolu enerji taşıma yolu olacaktı.Buna şimdi dur demezsek ilerde Türkiyeye 150 milyonluk Yeni Osmanlılara karşı koymak neredeyse imkansız hale gelecekti.
Batıda insanlar çocuk yapmıyorlar onun yerine evde kedi köpek besliyorlardı.Yaşlı nufus artıyor gelecekte asker bulmakta bile zorlanan Batılı Devletler robot asker projeleri üzerinde çalışıyorlardı.
İşte GEZİ PARKI EYLEMİ,kalkışması Türkiyenin dev projelerini engellemek durdurmak için yapılmıştır.
15 Temmuz Darbesinde başarılı olamayanlar başka yollara tevessül ettiler.
Kredi Derecelendirme kuruluşları,Türkiyenin notunu düşürdüler.Daha öncede bunu yapmışlar ülkemizden büyük para çıkışları olmuş Türk parası diğer para brimleri karşısında değer kaybetmişti.Türkiyeye gelecek yatırımlar bir anda bıçak gibi kesilmişti.
İnsanlık var oldukça Hakla Batıl mücadelesi devam edecektir.Ama Emperyalist Devletler ve arkasındaki para babaları Türkiyeye eskisi gibi diz çöktüremiyeceklerdir.Türkiye eski vesayetci Darbelerle dizayn edilen bir ülke değil.
12 Eylülcü,28 Şubatçı vesayetci rejimler yok artık.Bundan sonra ne olacaksa Türkiyenin faydasına olacaktır.Allah dostları müjdelemişler bunu.Atide en gür sada İslamın sadası olacaktır da demişler.Ayasofyanın tekrar camii olarak açılacağı müjdesini de vermişler.
Göreceksiniz Türkiye bunun misli misli İslamileşecek camiiler Kuran Kursları açılacak,başörtüsü serbest olarak her alanda giyilebilecek,Devletin askerin başına dinli imanlı ağzı Kuranlı yöneticiler gelecektir.
Bir zamanlar şunu derlerdi Çankaya’ya Dönme Sabataycı olmayan bir Devlet Başkanı oturamaz.Turgut Özal bu tabuyu yıkmıştı.Çankaya’da teravih namazda kıldı hatimlerde okuttu.Yahudiler haçlılar kudurdular onu şehit ettiler.Bu benim görüşüm.Ne oldu Türkiye yıkıldı mı?Ama birileri yıkıldı kahroldu.
Yahudiler Dönmeler Kafirler istese de istemese de Allah cc. nurunu tamamlayacaktır.İnşallah Ayasofyanın camii olarak açıldığı günleri de göreceğiz hep birlikte.İlerleyen yaşımda da olsa inşallah bende görür içerisinde iki rekat şükür namazı kılarım.
Yıllardır hep Rabbime dua ediyorum.Allahım sıhhat ver afiyet ver verdiğin sıhhatle dinine hizmet ettir.Türkiyenin o kutlu ve mutlu mesut günlerini görmeyi bana da nasip et.Sen her şeye gücü yetensin..Amin...
06.03.2017//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.