- 682 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Telefon konuşma(ma)ları
--Alo
--Buyrun
--Kimsin?
--Siz kimsiniz ya da kimi aradınız ?
--Kimsin sen yav ?
--Şu fani dünyada kim olduğunu bilen var mı ? Hem benden önce sizin kimi aradığınız önemli.Şayet beni arıyorsanız ismimi biliyorsunuz demektir.Bu da kim olduğumu sormasanız da olur demektir.Kaldı ki ismimle hitap edebilir, emin olabilirsiniz.Keşke kendinizi tanıtmak gibi bir yardımda bulunsanız da size daha fazla yardımcı olabilsem.Sesimi beğenmemiş de olabilirsiniz.Kapatmadan önce ne söyleyecektiniz ? Duyamadım….
--Alo..Kimsiniz ?
--Buyrun kiminle görüşmek isterdiniz ?
--Sen kimsiniz ki ?
--Bilmem öylesine biri işte.Benim gibi bir çok insan var.Hangisini isterdiniz ?
--Şeyi !
--Ha, şey biryere kadar gitti.Döndüğünde aradığınızı söylerim.
--İyi.
--Kim aradı diyelim ?
………………………..
--Alo
--Efendim.Buyrun.
--Buyurduk tabi.Bil bakalım ben kimim ? Tanıdın mı beni ?
--Sesiniz yabancı değil aslında.Soldan sağa beş harf.Bir sesli, üç sessiz mi desem…Ya da yukarıdan aşağıya hecelesem…Durun durun bulacağım şimdi! Şu telefon defterimi alayım bir, ya da hafızamın tutmazsa azizliği beklemeye alayım sizi.Geçmişten günümüze sınayayım ses analizimi.Dönerim size bekleyin beni !
--Amca ! Yoldamısın ?
--Güzel soru.Kesin yoldadır amcanız ve hatta şu an varmak üzeredir de…Ancak amcanız olamayacak kadar bayan olduğumu anlamaya fırsat verseydiniz keşke.Üzgünüm ! Yolcunuz gelmek üzeredir ben sizi tutmayayım.
--Sen de kimsin ya ?
--Ben mi ? Yengenizim demek te bir seçenek aslında.Ama ablanız olabilirim.Lütfen telefonu kapatmadan önce özür için birkaç saniye verin kendinize.
--Alo
--Efendim.
--Alooo
--E…
--Aloo…
--Anlaşıldı.Hatlar epey karışık ve sesim karşı tarafa ulaşmamaya direniyor.Ben sabırlıyımdır.Beklerim…Cümle kurmaya karar verdiğinizde sinyal sesini umursamadan konuşabilirsiniz. O vakte kadar iyi günler.
Hep bunları söylemek isterdim.Yanlış telefonlar yüzüme kapanmasaydı eğer…
Özlem Pala
09.09.08
YORUMLAR
Ben yapmıştım abla ne yalan söyleyim.Matrak yanımı ele alıp yanlış aramış birine konuşmuştum esprili bir dille.Ama zavallı teyze anlamadı sonra hem güldük hem üzüldük.
MKE santraline çok yakındı ev telefon numaramız.Bir teyze **arayıp pirinç fabrikasını bir bağla hele**dedi.
Ben de üzgünüm ama tel az önce bitti dedim.
**Haa tamam o zaman sonra arayım** dedi.
Kapattı.
Abla keyfim yerine geldi yazını okuyunca.Çok tatlı kadınsın sen.Teşekkürler...