- 461 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGULARIN ADRESİ 5 YAŞINDA...!!!
DUYGULARIN ADRESİ 5 YAŞINDA...!!!
Değerli ÖNCE VATAN GAZETESİ okurlarımız DUYGULARIN ADRESİ Seçkin Şairlerimiz,
20.02.2013 tarihinde gün ışığına çıkmamış siz şairlerimize şiir yazmanız için teşvik amaçlı Türkiye’de bir ilk’i gerçekleştirdiğimiz ÖNCE VATAN GAZETESİ’ nde DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } Köşemizi yayın hayatına başladık.
Büyük bir beğeniyle, teşekkürle, takdirle, sizlerin güçleri ve desteğiyle aramıza katılan her saniye artan şairlerimizle 20.02.2017 tarihi bugüne kadar gelmiş bulunmaktayız.
20.02.2017 Tarihinde 5. Yılımızı sizlerle yaşamanın mutluluğunu, sevincini onurunu ve gururunu yaşamaktayız
Siz değerli yazarlarımıza, seçkin şairlerimize ve Önce Vatan Gazetesi imtiyaz sahibi sayın Abdullah Akosman’a sonsuz şükranlarımı sunuyorum.
DUYGULARIN ADRESİ KÖŞESİ DEVASAL KATEGORİLERLE DOLU DOLU
Duyguların Adresi seçkin siz seçkin şairlerimizin menfaati ve gereksinimlerinizi sağlamanız için şartsız, kuralsız ve hiçbir kar sağlamadan sizlere daha iyi bir hizmet vermeyi ilke edinmiş olup DUYGULARIN ADRESİ { şiir } sayfamız üzerinden birçok devasal kategorilerde yenilikleri elimizden ne geliyorsa en iyisini yapmaya özen gösterdik.
Peki nelerdi bu kategorilerimiz ve yeniliklerimiz;
1. Sizleri daha yakından tanımaları için otobiyografilerinizi ‘’ özgeçmiş ‘’ lerinizi yayınladık, yayınlıyoruz.
2. Reklam ücreti vermeden ‘’ kitap, film, konser, müzik cd albümlerinizi tanıttık, tanıtıyoruz
3. Kültür Sanat Edebiyat { imza günü, faaliyetleriniz, etkinlik haber bültenlerinizi } duyurduk, duyuruyoruz.
4. Belirli Gün ve Haftalar Etkinliğince o günün anlam ve önemi hatırlatmak için ‘’ KONULU ‘’ şiirler ‘’ ÖZEL‘’ sayılarımız hazırlandı, hazırlıyoruz. Örneğin; Anneler günü, Babalar günü, Sevgililer günü, Önemli şahsiyetlerin doğum ve ölüm yıldönümleri, Öğretmenler günü, Kızılay, Yeşilay haftası gibi…..
5. Şiirleriniz, otobiyografileriniz { özgeçmiş } kitap tanıtımlarınız, kültür sanat edebiyat etkinlik haber bültenleriniz, film, konser, müzik cd albümleriniz YAYINLATMA HAKKI SINIRSIZDIR, ÜCRETSİZDİR ve her daim de ÜCRETSİZ yayınlanacaktır
6. Önce Vatan Gazetesini İstanbul, Zonguldak, Bursa, Edirne, Çanakkale ve Tüm Marmara Bölgesi bayilerinden temin edemediğinizde DUYGULARIN ADRESİ Köşemizin çıkan sayısını hangi il’de olursanız olun il il köy köy, kasaba kasaba istinasız kargo yoluyla KARGO BEDELİ ödenerek ikametgahınıza gönderildi, gönderiliyor.
7. ŞAİR AYRIMCILIĞI YOKTUR { 07’den 77’ye. Bay, Bayan, Çocuk, Genç, İhtiyar, Her tür meslek erbapları } ÖNCE VATAN GAZETESİ – DUYGULARIN ADRESİ { Şiir } köşemize katılabilirler. e.posta { [email protected] } mail adresimize hangi şairimiz ve şiiri gelmişse o yayımlandı, yayınlanıyor.
8. Yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu, kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir. Eserleriniz yayınlanarak bir nevi ‘’ NOTER ‘’ görevi görmektedir.
9. Paylaşmak istediğiniz platformlarda, web sitenizde, sosyal medyalarda, ınstagram facebook sayfalarınızda, kendi grubunuzda ve üyesi olduğunuz tüm gruplarda özgürce paylaşabiliyorsunuz.
10. Facebook arkadaş sınırı 5.000 kişi ile sınırlı olduğu için Nihat İlikcioğlu’nu /nihat.ilikcioglu
takipçisi olarak da eserlerinizi göndererek yine yayınlatabilirsiniz.
11. ÖNCE VATAN GAZETESİ - DUYGULARIN ADRESİ { ARŞİV }
Değerli Şairlerimiz; Şiirinizin Yayınlandığı Sayfayı Arşivinizde Saklamak İsterseniz;
UYGULAMA :
1. www.oncevatan.com.tr/duygularin-adresi-siir-s31.html { Duyguların Adresi } Tüm Sayılar Linki { Bunun Üzerine 1 Defa TIKLAYINIZ }
2. HANGİ SAYI İSE ONUN ÜZERİNE TIKLAYINIZ
3. MAUSLE 1 DEFA SAĞ TIKLAYINIZ
4. RESMİ FARKLI KAYDET
Bilgisayarınızdaki Dosyalarınızın İçinde Saklayabilirsiniz.
12. Eserlerinizi göndermek isteyen şairlerimize kolaylık olsun diye 3 seçenek sunulmuştur.
1. Kültür Sanat Edebiyat ve Şiir Sayfasını Hazırlayan Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi, Anadolu Edebiyat Derneği Temsilcisi Nihat İlikcioğlu’nun e. posta: [email protected] ile gönderiyorsunuz.
2. ÖNCE VATAN GAZETESİ { DUYGULARIN ADRESİ - ŞİİR} facebook grubumuzdan /groups/339965732779946/?fref=ts
eserinizi paylaşıyorsunuz.Paylaştığınız şiiri bir kez daha konuşma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu bildiriyorsunuz.
3. FACEBOOK KENDİ DUVARINIZDAN paylaşıyorsunuz. Facebookdan gönderdiğinizi bir kez daha konuşma panelinden Nihat İlikcioğlu’na /nihat.ilikcioglu bildiriyorsunuz hemen facebook sayfanızdan alınarak gazetede yayımlanmak üzere hazırlanıyor.
13. FOTOĞRAF ŞART MIDIR ? Değerli şairlerimizin kendi fotoğraflarının ve kitap kapaklarının resimleri şairin kendi tercihine bırakılmıştır. Fotoğraf olması şart değildir. Fotoğrafları konulacak şairlerin tedbir ve güvenlik açısından ailelerinden izin almaları gerekmektedir. Gizlilik esastır.
14. Gazeteyi almak şart değildir.
15. Detaylı bilgi için; Önce Vatan Gazetesi { Duyguların Adresi } Yönetmeni
Nihat İlikcioğlu ile iletişime geçiniz. Telefonu 24 saat AÇIK’tır.
Tel. 0 532 764 44 48
DUYGULARIN ADRESİ 5 YAŞINDA...!!! Yazısına Yorum Yap
"DUYGULARIN ADRESİ 5 YAŞINDA...!!!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:02:02
Nihat hocam Duyguların adresi köşeniz hayırlı olsun nice nice yaşlara
Benim şiirimide ÖNCE VATAN GAZTESİ DUYGULARIN ADRESİ Şiir köşende yayımladın. Çok sağol üstadım, gazetecimiz Nihat beyim. Şiirlerini yayımlatmak isteyenler Nihat İlikcioğlu ile iletişime geçebilirler.
https://www.facebook.com/nihat.ilikcioglu
Nihat İlikcioğlunun tel nosu. 0 532 764 44 48