- 601 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
.YŞE ARMAN´A GÖNDERİLEN YAZI
(BAŞLIK TA, ".YŞE" DEDİM ZÎRA AYŞE İSMİ MUKADDES VE GÜZEL BİR İSİM. HERKES TAŞIYAMIYOR.
MÜSEBBİPLERİNDEN BİRİ OLDUĞU TÂCİZ VE TECÂVÜZÜ HÂLÂ KINAMA DEVÂM EDİYOR"
Sizi anlıyorum. Seksle ilgili yazılarınızı ve fotoğraflarınızı yayınlamadan bu düzende tutunmanız zor. Ama utanmadığımız için utanca sürüklediğimiz insanları, onların yakınlarının utancını düşününce… Tepkiyi önce kendimize vermeliyiz. Bu gidişattan gerçekten memnun değilsek, gerekirse kariyerimizi riske atacak kadar köklü kararlar almalıyız. Fert olarak verebileceğimiz en etkili tepki, kendimize çeki düzen vermektir. Yoksa tepkiler hava da kalır. Bu ahlâkî çöküşe çokça temel verdikten sonra, “belanızı versin, bu duruma tepkiliyim” gibi laflar sarf etmek gerçekten tezat ve sinir bozucu bir durum. Çıkın ve deyin ki, “Bu ahlâkî çöküşe dur demek için, topluma cinsellikle ilgili düşünceler vermeyecek, edebe uymayan fotoğraflar çektirmeyeceğim!” Tepkinizi hâlinizle ortaya koyarsanız samîmî ve yapıcı olur.
Biz mi dedik, “Tâciz, tecâvüz edin” diye. Elbette siz demediniz. Siz sanatınızla yolu açtınız. Suça uygun zemini hazırladınız. Maneviyatı, karakteri zayıf olanda kayıp düştü.
Sanat adı altında şişirdiğiniz cinselik, topluma tâciz ve tecâvüz olarak geri dönüyor.
Müstehcen görüntülerden etkilenmek fıtratında var İnsanın. Birileri, “Benim bedenim, benim özgürlüğüm” deyip, beden özgürlüğünü bu kadar göze soktuktan sonra, şehvet buhrânına sürüklediği toplumun fıtratıyla cebelleşmesini izliyor.
“Sen kaplanı yetiştir besle, sonra pençe atıyor diye kement at ipe çek. Yazıktır kaplana, günahtır kaplana.”
Reis Bey – Necip Fazıl
Yazıktır bu topluma, günahtır bu topluma. Utanmayanların utanca sürükledikleri hayatlara...
Elbette fertler irâdesine sâhip olmalı fakat şu çalışma koşulları ve teknoloji içinde kaç kişi iç sesini dinleyebiliyor?
Gerçekten bir sanatınız varsa, bunu bedeninizi teşhir etmeden, şehvetleri kamçılamadan da yapabilirsiniz. Gerçek sanatçılar böyle yapar. (O şekilde de kariyer vs. yapmak zor farkındayım lâkin) Toplumun güvenliği huzûru için biraz fedâkarlık…
Şöhret, para herneyse kazancınız.. Genç dimağların hayal dünyâsını kirletmeye değer mi?
Sonlu bir hayat için değer mi?
Şu videoyu da izleyin lutfen.
youtu.be/YvoifSZeOgY
YORUMLAR
Bu akşam haberlerde bir yurt müdürünün yüz öğrenciye cinsel tacizde bulunduğu haberi yer aldı. Bu adam ne izledi de onlarca öğrenciye şehvet duydu merak ettim... günden güne her şey nereye varıyor. Biz ne yapıyor neyle uğraşıyoruz. Üzülüyorum en azından....Ha birde nedense bu yurtlar ...ben demeyeyim herkes biliyor...