- 691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Yıl Yüklemeleri
Beklentilerim sadece 2017’ ye dair değil aslında, sonsuza dek olsun isterim... Lakin adettendir; her dönem geçişlerine umutlar yükleriz. Sanki gelecek her hangi bir günden farkı varmış gibi...
Belki, şöyle bir silkinip de kendimize gelme gereğini hatırlayalım diye önemlidir. Benim için de aynı olsa gerek ki; gün dönümlerini, yıl dönümlerini ve dönem geçişlerini severim ilginç bir şekilde.
Ama biraz buruk severim... Geçen zamanın yüklerinden arınma umuduna karışır, derinden bir hüzün... Artık sadece bir anı olarak kalacak güzellikler canımı yakarken; enerjinin zekası gelir aklıma, ve hiç bir enerjinin kaybolmayacağı evrende...
Saf duyguların karşılığında belki aldatıldım, belki farkında olamadım sahteliklerin, sevgi sandım dostluk sandım belki gülüşleri, yakınlaşmaları... Canım çok yandı belki... İşte böyle diplere vurmaya başladığım anlarda; başkalarına aktarılan enerjilerin aynı şekilde, hatta kat be kat fazlasıyla sahibine geri döneceğini bilir ve yeniden umutlar yeşertirim içerimde... Bana yaşatılan acıların sahiplerine katlanarak dönmesi beni fazla ilgilendirmiyor açıkçası. Ben içimde büyüttüğüm o sevgilerle alakalıyım.
Sevgilerin farkında olanlarla ve özde olanlarla, özümde kalanlarla...
Yaşamıma ne şekilde olursa olsun bir şekilde dokunmuş olan tüm yaratılmışlara teşekkür ediyorum yer aldıkları sahnelerdeki varlıkları için. Hele canımı yakanlara çok çok daha büyük minnettarlığım. Öyle ya; can yakan rolü pek hoş olmasa gerek... Ve karanlık olmasa nasıl bilecektim ışığı ve değerini...
’’Geçmiş Zaman’’ ın özetle muhasebesinden sonra geleyim umuda dair beklentilerime;
Hayrıma olmayan hiç bir varlığı, enerji formunu, düşünce ve duyguyu enerji alanıma kabul etmiyorum. Yok artık öyle ışıltılara aldanıp da saf sevgi sanmak...
Yüksek egolarından sıyrılmış ve karşısındakileri sadece varlığı için sevip kabullenebilen insan olanlarla birlikte, kendi komplekslerini tatmin etmek adına başkalarının özüne zarar veren insanlardan uzak; saygının, sevginin ve mananın ağır bastığı paylaşımlarda huzurlu ve mutlu zamanlara açılsın yeni dönem....
Çocukların ağlamadığı, barışın, sosyal adaletin, ve gerçek demokrasinin olduğu; insanların, geceleri, gelecek nelere gebe diye endişelenmeden huzurla uyuyup gülümseyerek uyandığı sabahların var olduğu, kıyıda köşede aç kalıp üşümeyen canların var olduğu, yeni yepyeni bir dünya istiyorum evrenden....
Ülkü UYSAL (Ezelsonan)
Çok şey mi istedim acep ;)
Olana şükredip, olacaklara hamd etmeye hazırım sadece...
Koskocamann sevgiler ÖZ’ ümden saf olanlara....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.