- 648 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gelin 14 Şubat' ı Sevgi Günü Bilelim
Yine yaklaştı 14 Şubat
Sevgililer Gününe inat
14 Şubat’ a bir anlam kat
Aşağıdaki sevgilere bir göz at
Allah’ ın insana verdiği en güzel duygu, sevgidir.
Yaradan tüm varlıkları sevgiyle ve özenle yaratmıştır.
Biz de Allah’ ın sevgiyle ve özenle yarattığı varlıkları koruyarak ve onlara faydalı olarak sevgimizi göstermeli, Allah için sevmeliyiz.
İnsanları sevmek ile Allah’ ı sevmek arasında bir ilişki vardır.
Allah’ a sevgimizi ifade edeceğimiz durumlardan biri de onun yarattığına, insanlara yardım etmek, merhamet etmektir.
Dinimiz Müslümanların kardeş olmalarını, birbirlerini sevmelerini öğütlemektedir. İmanın gereklerinden biri insan sevgisidir. Birbirimizi sevmedikçe gerçek anlamda iman etmiş olmayız. Bunun içinde selamı yaygınlaştırmalıyız. Sevgi, yaygınlaştıkça insanları birbirine bağlayan en güzel duygu.
Dinimiz aileye büyük önem vermiştir. Ailemizde sevgi, mutluluk, merhamet ve huzur ortamı oluşturmalıyız. Anne baba ailenin temelidir, anne babaya iyi davranmalıyız. Anne babalarımız bizlere büyük bir sevgi ve şefkat gösterirler. Bizim büyümemiz için fedakarlıklarda bulunurlar. İyi bir insan olmamız için çaba sarfederler. Bunun karşılığında bizden bekledikleri sadece sevgidir.
Canlı ve cansız varlıklarla aynı evreni paylaşıyoruz. Çevremizdeki bitki ve hayvanlarada sevgi ve şefkatle davranmalıyız. İnsan olarak içinde bulunduğumuz çevreyi güzelleştirmeliyiz.
Vatanımız ve bayrağımız atalarımızın büyük özverilerle elde ederek bize bıraktıkları birer emanettir. Vatan ve milletimizin yücelmesi için gereken her şeyi yapmamız, ona olan sevgimizin bir göstergesidir. Bayrağımız, özgürlüğümüzün, bağımsızlığımızın ve egemenliğimizin simgesidir.Bayrağımızı hep layık olduğu göklerde tutmalıyız.
Vatanı korumak ve savunmak, vatan sevgisinin bir gereğidir. Vatan savunmasında kazanılan en büyük rütbe şehitlik ve gaziliktir. Güzel ülkemizde rahat, huzurlu bir şekilde yaşamamı için hayatlarını kaybeden tüm şehitlerimizi rahmetle anar, gazilerimize sevgi ve saygı gösterelim.
Gelin 14 Şubat’ ı Sevgi Günü bilelim...