- 466 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 14 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 14
Ucunda ölüm vardı
Bay Robert_ Gel bakalım kızım emanetimi getirdin mi?
Kıymet_ Getirdim baba, hatta daha fazlasını yaptım.
Bay Robert_ fazlası ne demek, ağzından bir şey kaçırmadın ya.
Kıymet_ Selma Güneri ile yakınlık kurdum. Bavulu aldıktan sonra, bir yerlerde oturup bir şeyler içmeyi teklif ettim. Oda Kabul etti. Bir kafeteryaya girdik. Kusura bakma baba ama bu arada birazcık sizi kötüledim. Konuşturmak zor olmadı.
Bay Robert_ Benim hakkımda ne düşünüyor. Senden şüphelenmedi değil mi?
Kıymet_ Tabi ki şüphelenmedi. Kızın olduğum aklından bile geçmedi.
Bay Robert_ Bilirim kızım, sende bana çekmişsin. Şimdi yine annen aklıma geldi.
Ona o kadar çok benziyorsun ki. Ne olurdu aramızda olsaydı.
Kıymet_ Benim hiç aklımdan çıkmıyor. O konuya hiç girmeyelim baba. Annem bu gün yaşamıyorsa sorumlusu kim biliyorsun.
Bay Robert_ Biliyorum kızım. Eğer o gece annenle kavga etmeseydik, arabasını duvara sürmeyecekti. Ölerek benden kurtulmak istedi ve başardı. Neyse madem Selma ile arkadaş oldunuz. Vereceğim paketi Pazartesi günü ona sen teslim edersin.
Kıymet_ Tabi götürürüm baba. Kaç liraya satın aldın Selma’yı?
Bay Robert_ Üstüne vazife olmayan işlere burnunu sokma kızım.
Kıymet ofise geldi ve hummalı bir çalışmanın ortasında karşıma dikildi. Leyla bile haber vermeye fırsat bulamamıştı. Hemen yerimden kalkarak, Kıymet’i koltuklardan birine oturtarak yanına çöktüm.
Kıymet_ Ben Josef’in zamanında bir kere buraya gelmiştim. Zevksiz adamın tekiydi. Burayı ne güzel döşemişsin. İçerisi çok aydınlık olmuş.
Büşra_ Boş ver ölmüş adamın arkasından konuşmayı. Sen ne yapıyorsun?
Kıymet_ Halimi görmüyor musun? Bay Robert’in postası oldum.
Büşra_ Ziyaretini neye borçluyum?
Kıymet_ Bu paket senin, Bay Robert’in selamları ile.
Büşra_ İçinde ne olduğunu Kıymet_ Yo bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum.
Büşra_ ne içersin?
Kıymet_ Neskafeden nefret ederim. Ama kahve olursa hayır demem.
Büşra_ Şekerli, sade?
Kıymet_ Sade olsun.
Büşra_ Serap, bize iki Türk kahvesi yapar mısın? Sade olsun.
Serap_ Baş üstüne Selma Hanım.
Kıymet’i öğleye doğru yolcu ettikten sonra düşünmeye başladım. Bu kız birden sahneye çıktı ve rol kesmeye başladı. Bay Robert’in
yanında hiç görmedim bu güne kadar. Bana yaklaşmak için çaba sarfediyor. Bunlar beni ne sanıyorlar? Yarın Sedat Baş komiserle bir görüşme daha yapayım. Bu arada Bay Robert hakkında hazırladığım dosyayı da kendisine teslim ederim.
2
Büşra_ Sıkıldım artık arka kapıdan girmeye.
Normal bir polis gibi ön kapıdan girmek istiyorum.
Sedat Baş komiser_ Seni görmeyeli epeyi geveze olmuşsun Büşra. Sen önce dosyaları incelemeyi bitir. Bana teslim et. Belki senin hakkında bir şeyler düşünürüm.
Büşra Baş komiser_ Baş komiserim Bay Robert’in dosyası bitti ve size teslim etmek için getirdim. Bu arada bir sevkıyatta daha kuryelik yaptım ne yazık ki. Bu dosyada yazanlarla Bay Robert’i hayatının sonuna kadar içeride tutabilirsin. Bence uzaktan izlemeye devam edelim. Bende işi biraz daha hızlandırır sam önümüzdeki hafta içinde hepsinin canına ot tıkarız.
Dosyayı biraz karıştıran Sedat Baş komiserin yüzü gülüyordu. ’’Diğer dosyaların da içi böyle kabarıksa kısa zamanda sonuca varırız kızım. Bu arada kendine çok dikkat et’’.
Ofise dönerken yolda Gülten aradı. Telefonumu annesinden almış, bir yerde buluşalım dedi. Aslına bakarsanız bende konuşmak istiyordum Gülten’le. Yoksa beni hep kötü kadın olarak belleyecek. Bunu kabullenemem.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.